![]() |
zal wel stinke!
|
Heel grappig!
|
De wielen komen er even onder dit weekend.. Maar ik heb ze eerst moeten spuiten aangezien ik voor de apk moet en de wielen er nu echt onder moeten. het polijsten word een winter project. Dan kan ik op mijn gemak ze polijsten.
|
Lijkt net op de mijne hahaha zeer mooi..
![]() |
Even een sneakpeek.... Nu zullen de velgen niet in deze kleurstelling blijven ze zullen in de loop van de tijd gepolijst en gespoten worden.. Maar het is nu even nodig omdat de apk goede banden verwacht.
![]() ![]() ![]() ![]() De kleur van de foto komt niet overeen met de echte kleur mijn auto is Tornadorood en niet deze vale kleur.. De camera heeft dit een beetje vernaggeld. |
Super wat je met die ATSen hebt gedaan! ziet er goed uit :thumbup:
Was de verlaging nog wat? ;) Succes verder, je bent goed bezig! :) |
hey man goeie oplossing zo even..vind het niet slecht staan..
|
@spiderclass De verlaging heb ik toch nog een goede 100€ aan uit moeten geven.. Maar goed ik vind het laag!! Super verder!
@Marc Ben er zelf best wel blij mee.. Vind het ook niet gek. Maar denk dat het gepolijst nog mooier staat |
Quote:
serieus joh!? dacht dat je zei dat alleen het moertje er niet oppaste :wow: maar 100 eu had ik niet verwacht :screwy: Dat is het k*tte als je de set zelf nooit gemonteerd gehad hebt. Daarentegen staat het hem wel super :rolleyes: |
Ja eerst was het het moertje nu de lager al dus die moet vervangen worden.. Achter moest ik nog veerschotels voor kopen... Maar goed zo langzamerhand heb ik het voor elkaar en heb ik er geen omkijken meer naar.
|
Nu even een fotootje hoe hij er nu bij staat binnenkort meer foto's. Zal binnen nu en een maand een andere uitlaat eronder laten zetten.
![]() |
![]() ![]() ![]() Op dit moment staat hij er zo bij. ZSM een beetje een mooie fotoshoot! |
Nog een paar foto's die ik geschoten heb...
![]() ![]() ![]() ![]() Bodemspeling :) ![]() Prachtig neusje! ![]() ![]() ![]() I like it... Nu mijn uitlaat er nog onder en dan istie bijna klaar. |
Mooie wagen kerel. Die rode accenten zijn echt leuk.
Kofferstrip nog een keer spuiten en dan is hij af. |
All times are GMT +1. The time now is 17:53. |