Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Jetta MK II (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=15)
-   -   nieuwe jetta?? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=42319)

Jurgen Santana 08-05-2008 19:27

Quote:
Originally Posted by Misha
Emmen (als in gemeente Emmen) ligt geloof ik nog steeds in Drenthe!

Nou zie ik het pas, Emmen weet ik inderdaad wel. Daar heb ik mijn Santana opgehaald:)

--daniel-- 08-05-2008 20:40

Nou ben je toch wel een beetje aan het pushen Tjaap..

Emiel 08-05-2008 20:43

@ Tjaap

Je bent gewoon niet leuk bezig tjaap, jetta91 probeert gewoon iets te laten zien en zal geen photoshop expert zijn, jammer dat jij dat gelijk de grond in moet boren... ook jammer dat je niet je ongelijk toegeeft op een reactie als die van Samurai die 100% terecht is!

René 08-05-2008 20:52

Misschien een idee om naast Moderators en Admins nog een Maatschappelijk Werker aan te nemen @ Volksforum?

Zodat iedereen leert om op elkaars replies te reageren zoals ze dat graag willen zien...

Kom op...niet zo zeuren...`t gaat om de auto`s toch..

Emiel 08-05-2008 20:54

Quote:
Originally Posted by René
Kom op...niet zo zeuren...`t gaat om de auto`s toch..

Dat is het hele punt! :thumbup:

Siem 08-05-2008 21:49

welkom terug,
en succes met je jetta!

jetta91 09-05-2008 11:59

haha neej die blijven er niet op zijn bmw doppen volgens mij,
ik hou eerst heel even de originele velgen eronder, maar ga binnenkort even kijken bij mn vriendin dr oom, die is zelf een golf 1 gti cabrio aan het restaureren, en die heeft een hele zooi velgen liggen ATS classics Pirelli velgen, milionair velgen en meer van dat spul maar voorkeur gaat uit naar ATS classics

jetta91 12-05-2008 20:45

na een paar gare jetta's gezien te hebben kwamen we een golfje 2 tegen,
na een paar keer heen en weer gemaild te hebben, en de golf gezien te hebben en een testritje later, was de keuze snel gemaakt,

het is een Golf II geworden en dus geen jetta,
het is een 1300 multipoint injectie,
bouwjaar 1988,

en ziet er van binnen en van buiten uit als of hij zo uit de showroom komt, en is geweldig goed onderhouden ( alle nota's aanwezig )

hij ziet er zelfs zo goed uit dat er meteen maar de beslissing is genomen om er vrijwel niets aan te doen, dus geen verlagingen, andere koplampen of wat dan ook, alleen misschien op den duur toch nog de ATS cup velgen maar daar gaat het dan ook ecgt bij blijven.

morgen of overmorgen gaan we hem ophalen, en dan volgen uiteraard direct de foto's

Marcski 13-05-2008 09:14

Quote:
Originally Posted by jetta91
hij ziet er zelfs zo goed uit dat er meteen maar de beslissing is genomen om er vrijwel niets aan te doen, dus geen verlagingen, andere koplampen of wat dan ook, alleen misschien op den duur toch nog de ATS cup velgen maar daar gaat het dan ook ecgt bij blijven.

hè jammer, ik zat alweer te wachten op een photoshop :D

Emiel 13-05-2008 16:25

Quote:
Originally Posted by Marcski

:D :thumbup: :D LOL :D :thumbup: :D

jetta91 13-05-2008 22:17

Quote:
Originally Posted by Marcski

hahaha neej ik kijk wel uit :thumbup:

Emiel 13-05-2008 22:19

Toch gefeliciteerd met je golf, ik moet zeggen goede keuze!

jetta91 13-05-2008 22:30

Dit is hem uiteindelijk geworden,
morgen zal ik even kijken of ik de tijd kan vinden om wat meer foto's te maken, dit was de foto die bij de advertentie stond :thumbup:

voorals nog niet veel plannen, en dat is juist omdat hij er nog zo netjes en mooi uitziet, maar iniedergeval ATS cup velgen, op den duur een nieuwe set smelle bumpers met chromen bies, en zag laatst ergens klapraampjes voor aan de achterzijde, maar die koste nog 400 euro dus dat wordt even sparen :D

marcmk1 13-05-2008 23:10

zo ziet er netjes uit die golf,
en toch zou ik hem als ik jou was wel verlagen..word ie nog mooier :thumbup:

Emiel 14-05-2008 07:20

Ik zou hem ook iets verlagen, ik vind hem op de foto erg netjes maar ook erg sober / anoniem, met chromen biesjes zal hij al mooier zijn denk ik!

Wieldoppen zou ik er gelijk aftrekken en het kanaal inflikkeren, stalen velgen is altijd nog beter als die afstandse action wieldoppen...

--daniel-- 14-05-2008 13:34

Ziet er zeer maar uit hoor. Met bovenstaande ben ik het zker eens. Dan bedoel ik het verlagen en de wieldoppen. Succes in ieder geval.

All times are GMT +1. The time now is 12:20.