![]() |
Wat is er anders aan dat zijraam dan...
Voor de rest, dikke sjit :D |
Leuk project.
Ga ik zeker volgen. :D |
Vandaag wat plekjes bijgewerkt, de motorruimte schoongemaakt en de nieuwe achterbumper geplaatst.
Weer een klein beetje opgeschoten. ![]() |
Strak! Die handgreep van de achterklep vind ik ook erg netjes! Ben wel benieuwd hoe je klep nu open gaat!!
|
Leuk project, vind het altijd wel leuk om te zien van die " setjes" van auto's die bij elkaar horen.
Succes met de verdere afwerking |
Succes met je project gaat vast mooi worden met zn kleur erop moet dat lukken .
Heel leuk idee . :thumbup: |
Leuk om te volgen.Ziet er goed uit allemaal.
Ik ben benieuwd naar je velgen. groet, Marco |
Quote:
Mooi onderschrift hoor :D |
Vet project! leuk om te zien hoe deze 2 golfjes worden! :thumbup:
|
Mooi project, ga ik zeker volgen.
Mag ik vragen wat voor een achter lichten je hebt...??? Vind ze wel super staan... Gr Lars |
De huidige achterlichten zijn standaard lichten die deels gespoten zijn met achterlichtlak, die worden dus nog vervangen voor de US-achterlichten.
Vandaag adapters en wielen klaar: ![]() En dan eindelijk een foto van de wielen! ![]() De kant die bewerkt is dan natuurlijk, de andere kant is nog niet klaar :D |
Die grote gaten in die adapters waar dienen die voor .( en niet die van de naaf ha )
ben wel heel benieuwd naar het resultaat. :confused: :confused: |
voor die 4 doppen die er naast liggen, in die dop zit dan het 5e gat,,,
|
Precies,
zo kun je vrijwel alle steekverschillen oplossen als anders 2 gaten elkaar zouden overlappen. Dat probleem heb je nu niet. Wielen zullen begin April klaar zijn heb ik inmiddels begrepen, wat duurt wachten toch lang... :rolleyes: |
heb ook zo'n setje velgen hier liggen Van een mercedes amg
|
Gave golf,
plannen klinken goed ben benieuwd naar het eindresultaat |
Quote:
:shake: Dat zijn ze niet, hoop wel met wat origineels te komen dit jaar. Enige gelijkenis met AMG wielen is de hoeveelheid spaken :D |
Zo te zien aan je adapter is het 4x100 > 5x108
Welke auto zou nou 5spaaks velgen hebben, en 5x108 zijn :rolleyes: |
Ferrari en Volvo vond ik zo 1,2,3
|
Heel leuk project, enige dat me stoort is dit:
![]() Voor wel porsche grepen en achter origineel? Beetje half werk he... :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 21:07. |