Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Derby, Polo MK 1,2 en 3 (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=22)
-   -   schade door autoloop vandalen (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=39244)

variant110 04-02-2008 22:13

niet normaal

men neefje beld me vanmorgen of ik even langs wil komen
ik rij erheen en daar aan gekomen zie ik zijn polo helemaal vernield.

alle ruiten wissers omgebogen antene kapot voorraam aan barrels deuk in motorkap niet normaal

ook wa verz. dus helemaal geen verhaal.

niet normaal waarom moet dat altijd blijf g..v...d van ander mans spullen af.

word er echt zo ziek van..................

G-eert-40 05-02-2008 08:38

bij hem ook al?! is gewoon niet meer normaal. moet je kijken wat een werk je er allemaal mee hebt. spreek uit eigen ervaring. ik denk dat ik maar WA+ ga verzekeren voor dit soort geintjes!

succes er verder mee!

G-eert-40 05-02-2008 11:23

zo de nieuwe ruit zit erin en is dezelfde kleur. was wel even wennen met zo'n nieuwe ruit. goede service en vriendelijke mensen! ruitenwissers heb ik weer recht kunnen krijgen!

nu alleen de motorkap nog. heb vandaag nog even goed gekeken. maar zitten nog veel meer vegen en heel lichte krasjes op. denk keertje met polijstborstel erover dat het een heel eind weg is.

grtz.

Richard 05-02-2008 11:33

Quote:
Originally Posted by G-eert-40
bij hem ook al?! is gewoon niet meer normaal. moet je kijken wat een werk je er allemaal mee hebt. spreek uit eigen ervaring. ik denk dat ik maar WA+ ga verzekeren voor dit soort geintjes!

succes er verder mee!

die auto krijg je niet in de wa plus...is hij te oud oor.. word all risk

G-eert-40 05-02-2008 12:21

all risk vind ik te duur. dan maar weer goed opletten waar ik hem achterlaat!

PoloCoupeGT 05-02-2008 13:55

Verzeker hem bij Ditzo! Das een lekker goedkope verzekering ook Allrisk.

Der Ghopmeister 05-02-2008 15:19

ik heb m bij fortis asr verzekerd voor 6.25 per maand (75,- per jaar) als semi oldtimer en gewoon wa+

Ze deden wel moeilijk om m in de wa+ te doen omdat ie 'te oud' zou zijn maar toen ik zei wat wil je nou geld verdienen of niet zolang ik er gewoon voor betaal valt er niks te zeuren toch? :tongue: Dus is m'n polo als semi-oldtimer met een wa+ polis verzekerd :woowoo:

martiepartie 05-02-2008 15:36

Quote:
Originally Posted by Richard
die auto krijg je niet in de wa plus...is hij te oud oor.. word all risk

Heb mijn oude polo (1993) ook tot vorig jaar juni in WA+ gehad bij Univé.

Het kan wel dus.

Fuzzy-G40 05-02-2008 20:25

Ik heb mn golf van '89 en me polo van '92 momenteel wa extra verzekerd, heb nooit problemen gehad met mn verzekering. Ben bij Bovemij verzekerd.

Hadden ook alles snel afgehandeld toen ze mn golf gejat hebbe

Der Ghopmeister 06-02-2008 08:33

snap ook nie waarom ze dat niet willen met een te 'oude' auto.....

Als jij dat graag wil en er ook iedere maand voor betalen wil lijkt mij het geen probleem

nickyy 06-02-2008 16:56

heej geert..das wel heel balen voor je!!
maar bij ons op t bedrijf kun je ook je auto laten restyelen
maar probeer anders zelf eens iets namelijk: kijken of de deuk bij een gekit deel aan de binnenkant zit zoja keertje aan de binnenkant met een stanleymes er doorheen snijden
misscien als je geluk hebT!!
snap je t een beetje?? haha hoop t
groeten nicky

Joey_G40 06-02-2008 21:38

das lekker ... zijn altijd van die kneusjes die het weer moeten slopen afmaken dat volk!! ... mijn polo'tje hebben ze ook al gehad maar dan met een spuitbus :mad: heb de polo nu all risk verzekerd ...

gr Joey

AryX 06-02-2008 21:43

mag ik vragen wat je betaalt voor all-risk voor een G40? Dan heb ik een beetje een richtprijs

VWRopie 07-02-2008 01:07

Ik had mijn Golf G60 ook in de All Risk zitten hoor, het kan wel degelijk. Alleen vaak is er wel een taxatierapport hiervoor een vereiste... Tenminste bij mijn verzekering wel.

Een taxatie kost hooguit 125 Euro, dat haal je er wel uit na zo een "geintje"...

Ro

Joey_G40 07-02-2008 17:11

boven de 100 euro cker in de maand had mn auto er ook voor laten taxeren anders kon het natuurlijk niet .

All times are GMT +1. The time now is 15:57.