![]() |
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=votex |
Quote:
Die zouden inderdaad niet misstaan onder de coupé nee. |
Quote:
staat nog een golf in westergeest met een hele mooie voor bumper even :offtopic: maar ter info voor jetta mania |
ziet er netjes uit... maar een tryball op je ramen?
|
Quote:
Vast geen Jetta voorbumper ;) |
Quote:
Was een geintje hoor :tongue: |
Quote:
wat is het verschil is presies zo 1 |
Quote:
Als de bumpers eraf gaan laat ik het je weten. Ze zijn eigenlijk helemaal nieuw. Ik heb ze wel opnieuw zwart gemaakt. Maar ik denk eigenlijk dat als ik de bumpers verkoop de auto er nog aan vast zit. |
aaahh is die jetta van jou,dacht t al toen ik gisteren over de parkeeplaats van t werk liep,mooi dingetje,alles zo houden en schroefsetje dropkiepe,bij vpc in de aanbieding voor 300e(v-max)en een paar dikke 14ers drop,
|
Supper jetta,
heeft al de perfecte uitstraling voor een retro/oldschool look:rock: |
geen stickers van tribals man da`s lelijk, teminste vindt ik dan weer zoiets zie je alleen op die Jappen en niet op zo`n oud beestje als je Jetta.
gr ronnie |
Quote:
Hey buurman! DAt gaat van de zomer gebeuren. Eerst ff het koudstart/licht bokkerig rijgedrag en ander klein gezeik oplossen. Groetjes |
Quote:
Geweldig al die reacties over de tribal sticker!!!!! DAT WAS MAAR EEN GEINTJE!!!! |
Quote:
Bij een jetta bumper is de onderlinge afstand tussen het chrome 9 cm, bij een golf 7. Dat valt dus meteen op. ;) |
heej alberto..wil je me de link is sturen van die voorbumper gr christiaan
|
cool zo'n retro jetta :D
schroefsetjes zijn al te krijgen vanaf 250.. 15 cm zakken en klaar! :screwy: succes ermee! |
Ze zijn er zelfs wel voor 198 euro hoor...
|
Quote:
welke link ? staat hier op de plaatselijke sloop , :D |
geheh..wat voor voorbumper is dat..usa?
|
Quote:
plastic! |
All times are GMT +1. The time now is 07:53. |