![]() |
ziet er erg netjes uit de vento ik vindt de angel eyes ook wel geslaagd. :thumbup:
|
thanx man! :thumbup:
|
ojee ga je hier nu ook lopen spammen ;)
welkom in ieder geval, ga je de vento nog verlagen :D ? gr. Martijn |
Hey
Hele mooie vento man ! Mooi laag en knappe kleur :thumbup: Verder nog plannen mee ? Quote:
Ik heb ze op 7,5 J laten monteren gaat goed. Erik M heeft ze nu zelfs op 8 J zie gallery |
Das een hele brute Vento!!
Hoe bevallen je Angel Eyes? Zit er een beetje licht op?? En welk kleurnummer heeft je auto? Keep up the good work zou ik zeggen!! |
Quote:
hahaha verlagen? De enige manier om hem dichter op moeder aarde te krijgen is door de hulpveren van de schroefset af te halen :D Maar dat gaat niet gebeuren, het is namelijk mn daily :tongue: Quote:
Plannen voor de vento zijn nog; - sporteinddemper, - jonger blok, - blok iets kietelen zodat hij net iets vlotter op pakt (nu ook prima hoor maar toch) - andere zomervelgen ritselen Quote:
De angel eyes bevallen prima! Heb ze ondertussen 1,5 jaar ongeveer en nog nooit iets aan kapot geweest :thumbup: de lichtopbrengst is wat minder maar das altijd met die aftermarket dingen. dus mooi xenon erin en je ziet belachelijk veel :cool: :thumbup: LC3T is mn kleurtje, ookal horen bij die code 2 kleuren :cool: |
heej erik ook verhuist???
|
Quote:
ah ik woonde hier al een tijdje maar niet zo heul actief |
Hey Erik, is echt een mooie Vento. Ik zie je regelmatig rijden in Venlo, Echt gave auto.
Groeten Nick. |
Quote:
tof! thanx man! :thumbup: zal zo eens ff spieken in jouw topic want ik weet zo niet hoe jouw hok eruit ziet :tongue: heb opknap zomervelgen gescoord, heb ik weer wat te klooien :cowboy: ![]() Lenso RS5 17" 7J ET42 het zijn er gewoon 4 maar had niet zoveel plaats in de gang :tongue: |
Ik heb geen topic over mijn auto hier. Maar ik rij een zilvere Golf 4 TDI op 18" Golf V R32 velgen en flink verlaagd.
Groeten Nick |
mooie fotos
|
Quote:
tijd voor wat nieuwe mooie foto's want de velgen zijn klaar!!!!! EINDELIJK na uren schuren, poetsen, polijsten, spuiten etc.... kleine showoff :cool: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ECHT mooie foto's maak ik binnenkort wel als het zonnetje weer schijnt :D :screwy: :thumbup: |
lekker bakkie ja...
echt zonde van de beruchte deuk... ik hoop dat je die snel laat verwijderen. groet frank |
ook hier zal ik je ff een comliment geven van je velgen project staat er mooi onder :thumbup:
en de jachthaven doet het altijd goed met plaatjes schieten :D :D |
Quote:
dat noemen ze letterlijk volg de skoda rijder. en dat meent erik wel heel serieus :D :D |
binnenkort een nieuw programma op tv, deuk zoekt knap spatbord :D
|
hey kerel zeer nette wagenhoor welkom hier op het forum
en succes met je verdere plannen ga zo door ... |
dank u! :thumbup:
|
Ja Erik, dit is veul dikker!! :D
Die andere moet je maar gewoon als winterbanden gebruiken :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 18:03. |