Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   Dutch_Jetta_GT (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=36759)

Erik 30-11-2007 14:35

Wat in de godsvredense naam heb je met die voorbumper/lip gedaan!

Rest van de auto ziet best leuk uit maar die lip is echt een doorn in het oog. Laat die maar op het desbetreffende type zitten.

Pedaalemmer 30-11-2007 14:50

Welkom, dat verlours in die jetta lijkt me lekker zitten...

Domi 30-11-2007 16:00

Quote:
Originally Posted by martiepartie
oi...

Je gaat de goede kant op?

jaa, je gaat de goede kant op! (moest even een paar afbeeldingen laten bezinken!)


:iamwithst

Weer een unieke jetta die naar de fillestijnen gaat :(

Alberto 30-11-2007 16:25

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Anyway, hier wat foto's van het interieur:







En zo staat hij der nu bij:




Misschien is dit wel wat beter om te zien ! :woowoo:


die hout look...... :redface:
die spoiler ..... :eek:
de rommel op de hoedenplank ...... :screwy:

sorry maar
volgens mij wil je iets te veel van het goeie ..IMHO

dit keer ben ik het met domi eens

Quote:
Originally Posted by Domi
:iamwithst

Weer een unieke jetta die naar de fillestijnen gaat :(


ik weet het smaak is niet gelijk ... :thumbup:

Dutch_Jetta_GT 10-12-2007 22:57

Vandaag de VR6 lip gekilled op de enige drempel hier in de straat, komt nu weer een nieuwe originele onderlip op...... ;)

Verder ben ik nog bezig om wat originele emblemen te verkrijgen voor in de grille en achterop en dan is ie voor zover eigenlijk al een heel eind klaar! :woowoo:

rickGT 10-12-2007 23:07

gewoon bij de dealer te koop

Dutch_Jetta_GT 10-12-2007 23:17

Kan idd ook maar ik had ook op MP wat gevonden bij VW-WOBSHOP.nl en daar ben ik nu mee bezig.... :D

Gijs 10-12-2007 23:40

Less is more. Onthoud dat, en dan komt het goed ;)

Btw, zeg me dat je die Golf zo gekocht hebt. Wat een apparaat zeg :eek:

Dutch_Jetta_GT 11-12-2007 00:02

Less is zeker more, 100% gelijk! Zeker na de misstap met de Golf ben ik niet van plan om dat nu nog eens over te doen. :screwy:

Maar ik denk toch dat het logo in de grille net wat meer flair geeft aan de voorkant, en achter zit er momenteel een gewoon Jetta embleem in ipv JettaGT en daar wil ik ook graag een nieuw embleem hebben.....

Gijs 11-12-2007 00:06

Origineel gaat zelfs nog vóór "less is more", dus een originele grill erin :)

Dutch_Jetta_GT 11-12-2007 10:03

Die zit er al in! ;)

Jettameister 11-12-2007 12:15

Ziet er goed uit als je'm zo origineel mogelijk houd ! (een goede die het zegt :D )
Enneuh het JETTA IG DEUTSCHLAND logo (mis)gebruiken :eek: :eek: :eek: :D :D

Hoop deze ook eens in het echt te zien :thumbup:

Dutch_Jetta_GT 11-12-2007 12:32

:woowoo:

FGizmoS 13-12-2007 13:04

Op de foto's van je golfje zoals ie vroeger was had hij nog een wheelie-bar tekort. Zeker met die biljarttafel achterop de koffer. (als je weet welke kracht er achter een golf diesel kan schuilen :chair: )
Mooie jetta heb je daar en gelukkig is die bonrath/vr6 lip gesloopt :D

stinne#82 13-12-2007 13:11

Quote:
Originally Posted by Dutch_Jetta_GT
Less is zeker more, 100% gelijk! Zeker na de misstap met de Golf ben ik niet van plan om dat nu nog eens over te doen. :screwy:


Je bent anders wel terug in die richting bezig. Zonde, maar ja, ieder zijn ding zeker ?

Dutch_Jetta_GT 15-12-2007 19:14

Halleey mensen, ff een kleine update --->

Vandaag zwarte koplampen binnen gekregen voor de Jetta, maar daar zaten geen achterplaten bij..... :screwy: Ik zie er op het forum genoeg die ook deze koplampen hebben dus nu vraag ik me af hoe jullie die gemonteerd hebben? :) Als er iemand ook wat foto's heeft van de ombouw zou dat reuze zijn !!!!! :thumbup:

JurjenV 15-12-2007 20:16

Dat hout staat nog geeneens zo gek, maar origineel is het ook mooi. En wat betreft je parketvloer, is leuk, maar dan moet je het middelste verhogen en de hele oppervlakte doen in plaats van alleen het middelste deel.

Die smoked aero's gaan hem zeker goed staan.

Dutch_Jetta_GT 20-12-2007 17:27

In-Pro Smoked Aero's zitten er na wat gepiel nu toch netjes in, nu alleen nog de onderlip vervangen en hij is zo ongeveer wel klaar te noemen..... Dat het maar weer gauw zomer wordt.... :cool:



SlimMasterShady 20-12-2007 17:57

Staan hem goed die lampen ;) alleen vlug die lip eronderuit :D

oldscool 20-12-2007 18:12

Dikke jetta man, vooral de uitvoering 16v,en het gaat erom wat jij mooi vindt niet iemand anders , je moet er je eigen draai aan geven !.


All times are GMT +1. The time now is 10:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.