![]() |
Ziet er stoer uit, de binnenkant in een andere kleur! Pookknop lijkt trouwens sterk op die in mijn t3.
|
Heel erg vet Oane!! Komen er ook vlammen op?
|
de zwarte lak ook gerold? en wat voor grondlak heb je gebruikt?
ziet er netjes uit ! |
Quote:
nee op deze niet. zag er toen wel grappig uit :D was volgens mij in damwoude toch? |
Quote:
alles is gerold, grondlak en toplaag. merk weet ik zo 1 2 3 niet, maar heb het wel bij de betere verfzaak gehaald. dus geen gamma of karwei troep :tongue: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() alles past gelukkig, wielen komen nog een klein beetje naar binnen :screwy: achter 7.5j met 205-60-15 banden, voor 7j met 195-50-15 banden. toen moet hij straks nog een stukje zakken en dan zal het erg mooi staan :D |
Gaaf man, goed bezig!
Wanneer kom je mijn Kever doen? :wink: |
Quote:
zeg t maar, maar dan moet je wel helpen! misschien als de banden erg uitsteken, heb je nog een setje orginele velgen met banden eventueel even te leen voor de apk? |
Kk heb geen extra setje velgen/banden, maar mocht het nodig zijn mag je gerust even ruilen voor de APK. Dan doen we mijn wielen onder die van jou, en die van jou onder die van mij.
Geef maar een gil dan en succes verder :) |
Quote:
als dat zou kunnen heb zelf nog twee goede banden met velgen dus heb even 2 nodig maar dat is pas half december. je hoort nog wel even. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ze steken wat uit maar eerst maar eens kijken wat de verlaging doet. zaterdag eerst nog een keer zwart rollen en dan weer beginnen op te bouwen. |
Leuk project!
Ligt ie ondertussen al plat? Grtz, Fred |
volg oane op de voet ..kan ik mooi van leren
|
Vorige week even lekker bezig geweest met de kever.
heb hem nog een keer gerold. en sinds zaterdag zit hij weer helemaal in elkaar. dings to do: #remmen nog een keer nakijken #onderkant opnieuw zwart met smurrie #verlagen aan de voorkant #uit schorsing halen en apk keuren ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() nog een paar dingen doen en dan kunnen we genieten van de nazomer, lekker cruisen :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 11:00. |