![]() |
Quote:
Wow coole combinatie!!! Ik wil voor volgend jaar een oude caravan erachter hangen, maar is dat dus een beetje te doen zo? Wat voor motor ligt er in je golf? |
@ mellyville,
heb de auto al niet meer, maar was een 1.1 ;) En goed mee te rijden, geen allerdaagse combinatie,maar ja.... |
Een 1100tje? :| Maar dat ging wel een beetje? Waarmee ben je er overal geweest, ook de 'bergen' in?
|
bergen,haha, nee daar kom ik niet. Ga nooit ver of lang op vakantie, dat kost teveel geld. Ben maar een automonteur, zonder geldboom. Maar op vlak terrein, gaat het uitstekend.
|
Deze golf 1 kwam ik tegen in parkeer garage in Faro Portugal, er zaten ook 2 kleine lampjes in de grill, was dit toen standaard ??? verder zag ik daar redelijk veel amerikaanse golfjes en jatta's.
![]() Verder kwam ik ook op het platteland een rode kever cabrio tegen, leek een beetje als gestrand project, helaas geen foto's van. Even gekeken en weg gedroomt :redface: |
lamelle rock's
|
nice US mk1... in portugal???
|
Quote:
holly smoke .... :eek: je kan de golf ook binnen parkeeren zeker ;) |
Ben even terug uit Zeeland i.v.m. een verjaardag. Kon deze niet ongefotografeerd laten :).
![]() Stond vlak bij ons! |
Ik was het niet ;) Die ziet er trouwens best goed uit! :cool:
|
Quote:
Was zeker aardig, alleen al een oudere dan de onze, blauw interieur alla golf 1. En check de Zeeland sticker! |
Ben net terug van een weekje op ibiza en daar is niet heel veel net spul meer te vinden maar wel een leuke zandkever :D
|
deze kwam ik tegen in Orleans, misschien een bekende auto? Zag er echt supernetjes uit.
![]() |
|
![]() vancouver eiland bc canada ...stond bij familie onze pickup staat er achter ![]() |
Nice one! Grappig gedaan met die knippers voorop :) Welk jaar is die? '61 ofzo?
|
in noorwegen:
de eigen golf : ![]() en ook nog gespot op de trollenweg naar geiranger: ![]() |
Mijn vakantiekiekjes (niet alles VW)
Stijlvolle burger to-go in San Francisco: ![]() Auto waarvan ik op afstand dacht dat het een Phaeton was (was een Buick Lucerne): ![]() FullHouse huisje (San Francisco) met leuke auto voor de deur :) ![]() ![]() Maf busje in Santa Barbara ![]() Grote wielen rage in Los Angeles ![]() ![]() Een -ECHTE- 300C gezien, yep, de 6.1 Kost hier 83.000, daar 41.000 (dankjewel Wouter Bos!!) ![]() en mijn eigen huurbak, heeft wel moeten werken voor z'n geld :) ![]() |
Damn, dat ding is echt een phaeton look-a-like! Dacht precies hetzelfde. Mag hopen dat die beter verkoopt :P.
Rijdt dat trouwens wat? Zo'n moderne impala? |
zo'n 6.1 hebben wij hier gewoon in de garage staan :)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:18. |