![]() |
Quote:
Klopt inderdaad. Die lampen kun je bij de betere automaterialenzaak wel kopen / bestellen. Moet je even vragen naar het merk Tungsram (http://www.tungsram.hu/tungsram/home/index.html). Mijn hongaars is niet zo bijzonder, maar zoek maar eens op de site :D :D Dit merk zou als beste uit de test zijn gekomen (prijs/kwaliteit). Succes Groeten, LRR |
Ik heb ze op de zaak wel op voorraad,maar weet niet of je in de buurt woont.
neglin nummer N 14030 €10.- per stuk. Automaterialen Rijpma in Roden(DR) Groeten Jan. |
Quote:
Dat is niet duur Jan !! :thumbup: :thumbup: |
Ik weet niet of er nog meer belangstelling voor deze lampen is.
Wil eventueel wel een keer een partijtje meenemen naar een meeting. Laat het maar even weten. Gr. Jan |
Quote:
Ik heb nog 6 lampen thuis liggen waarvan 4 zgan. Dus ik heb nog wel even genoeg !!! |
ok :thumbup:
|
ik had een tijd geleden toen ik mijn golf nog had deze jongens besteld:
http://www.burtoncar.com/pages/Nede...rton/100932.asp geven mooi geel licht, stond retevet icm oranje stadslicht in US bumper :D |
Zijn idd dezelfde lampen
Stond er ook nog een merk op? €7 is niet duur nml. |
Das halogeen, dat is normaal?
|
Quote:
:thumbup: Naar welke meetings kom je zoal? |
Quote:
Voor jou Jetta is H4 normaal ja :) Zit in mijn Jetta volgens mij ook. |
Quote:
He arjan 10km rijden en je hebt er twee en dan kun je gelijk een paar rubbertjes in geel meenemen voor je stadslicht :thumbup: |
ja je hebt ook gelijk ;)
De rode gaat er aan geloven dit jaar :D Heb al weer wilde plannen, maar het wordt geen project hoor ;) Gewoon "overal tegenaan lopen" :D |
Wurth heeft ook zukke H4 lampen. H4 Gold heten die.
|
Quote:
RETRO MANIA M.I.V.W. TYPE 1 MEETING ASSEN :thumbup: DUB 05 VW-BLASEN ......... ......... Gr Jan. |
Levert Sjampo ook niet van die gele H4 12V setjes?
|
Heb ze besteld bij Roskamp Stadskanaal :D
9 Eurootjes p.s. :cool: |
Quote:
Ik ben trots op je !!!!!! Hebben we straks een "yellow-light-brigade" hier in de regio !!! Groeten, LRR |
marsred, yellow light :thumbup:
Hier de lampies: ![]() ![]() Zijn dus gewoon omhulsels :rolleyes: ![]() ![]() Dus gewoon over je eigen H4 lampen te klikken :) voor 9 euro p.s. heb je de lampen er bij ;) Het resultaat op klaarlichte dag: Voor en na: ![]() ![]() Het gele licht van de "voor" situatie komt door het condoompje over mijn stadslampje :thumbup: Beetje minder lichtopbrengst lijkt me... Zal wel komen door de metalen ring met de bevestigingsklemmen die om de lamp komt... |
Zo hoort dat ziet er goed uit ben je ook makkelijker te herkenen althans dat zeggen ze altijd van mij in mn Corrado :D
|
All times are GMT +1. The time now is 08:33. |