![]() |
Quote:
Of bij dealer waar ik werk..."Mijn auto start niet meer, wat kost het om het te laten maken?" :thumbup: |
hihi klinkt allemaal heel bekend :)
ach over die boutjes ik zou terug mailen bel mij hier maar even over svp op tel nummer :....... en dan zeggen ik wil best de deal afbreken maar.....en dan inderdaad kosten berekenen voor de moeite :) ik heb pas lijsten besteld bij golf1 onderdelen.nl (goede service en snelle verzending trouwens)en ik had die klipjes al in een potje maar voor de zekerheid toch alle 32 nieuw erbij besteld voor het geval die ik had niet goed waren....dus blijkt dat die oude perfect gaan en die niuewe wat minder (komt door het spuiten vd auto niet de klipjes) dus bijna alle oude gebruikt en heb nu al die nieuwe nog... lekker belangrijk mijn lijsten zitten erop lol je hebt dan mensen die zouden proberen die klipjes terug te sturen hahahah.... nee dit gebeurd vaak.. wat denk je van afgesproken prijs en dan later toch nog afdingen erop ... ach ...... grts richard |
Afdingen moet je altijd proberen :D
|
Quote:
Trouwens peet, 5,80 voor 2 boutjes incl. verzenden.... postzegel is 40 cent ofzo, dus dan 2,70 per boutje..... goeie prijs! :thumbup: :woowoo: |
Quote:
sjah maar als je bij mij voor de deur staat en je denkt er nog een tientje af te kunnen krijgen rijd je maar weer fijn naar huis, en ben je voor niets op en neer geweest. afspraak is afspraak.. heb hier ook nog een elektromotor liggen, ding al 3 keer op MP gezet en iedere keer hetzelfde gezeik. en als ik m dan op wil sturen Ã* 12E (rijd je nog niet voor naar het volgende dorp heen en weer) is het te duur en komen ze wel een keer langs (yeah right) op het werk ook hetzelfde geneuzel, de prijs moeten ze het liefst gisteren weten en vervolgens krijg je geen gegevens (dus moet je de helft gokken) en is de prijs die je afgeeft toch altijd te duur en moet er nog wat af. (bouw en projectontwikkeling). komt ook wel een beetje omdat niemand meer wat kan en iedereen overal geld aan wil verdienen, kan natuurlijk niet lang goed gaan. laten mensen weer een vak gaan leren zodat ze zelf ook iets kunnen maken, weten ze ook hoeveel moeite het een ander kost. |
gewoon opsturen die handel besteld is besteld
|
All times are GMT +1. The time now is 02:31. |