![]() |
11000 is zeker niet te veel voor die rallye ..
|
Ohhhhh lekker spul ja.... was vroeger nooit zo gek van een mk2 maar zoals ze er de laatste jaren bij staan.....lekkkkkkkkker hoor.
En deze moeten we zeker niet vergeten... ![]() Patrick.. En deze van Ivo.... ![]() Allebei zwaar under construction.......niet te geloven wat hier al mee gebeurt is en gaat gebeuren... Zullen allebei op de Summer show voor de dag komen... :thumbup: Hier een spypic van die van Ivo hoe het ongeveer zal worden.... :chair: ![]() |
Uhmmmm ... een veels te grote velg ?
|
Dit is wel één van de allermooiste Golf II GTI's, die ik ooit gezien heb: eerste generatie met enkele koplampen, smalle bumpers, striping op deuren, géén dakantenne met als enige modificaties een behoorlijke verlaging en een pefecte wielenkeuze :rock: Briljant gewoon!!!
![]() BTW: zijn er nog meer of evt. hogere kwaliteit foto's van deze Golf te vinden? |
ja die `s lekker hè :) heb de foto gevonden op een Frans volkswagen forum en dit was de enigste...helaas
|
Hij is echt super :thumbup: ...
_________________ Te Koop MK1 VW haaksbergen |
Hier weer wat pics !! :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :cool: |
![]() |
super volkswien, super!!!
|
niet goed ? was en is een dikke auto
|
Die is inderdaad precies zoals een mk2 moet zijn, laag, dikke wielen en verder orgineel !
|
![]() Hier nog 1 |
![]() ![]() oke niet zo laag maar ik vind hem wel lekker |
MK2 is toch ook Jetta 2, Passat 2, Polo 2 etc? :rolleyes:
|
![]() maar ik denk ... :thumbup: mk2 golf |
|
Bestaat helaas niet meer :( ;)
![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() alleen de m3 spiegels eraf meppen |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |