![]() |
Quote:
Ja dat klopt. Heel dicht bij het café. :D Hoe heet jou vriendin dan? Dan moet ik haar haast wel kennen. |
ja die ken je ook wel, debby wientjes. Weet niet of je haar kent maar haar zus is Lindy, denk dat zei ongeveer van jou leeftijd is.
|
Problemen:
Zoals ik al zei ben ik mijn polo een tijdje kwijt, heb hem nu terug helaas nog niet gemaakt door de verkoper, ben dus opgelicht!!!! Morgen gaat de auto de brug op dan komt er een nieuw tankje onder, en het gas en rem pedaal word gemaakt, deze zitten namelijk helaam los:S..... zondag word de auto verlaagt. Zal van het weekend meteen een aantal foto's maken. |
Quote:
Ja, die ken ik wel. Lindy heeft op de basisschool bij mij in de klas gezeten. |
Kom binnekort eens even hier langs :D Zullen we even een paar mooie foto's schieten van je Polo :cool:
|
Polo is nu 80mm verlaagt staat zeer mooi... ik zal binnekort foto's maken en deze posten.
Pj ik kom zo snel mogelijk langs om foto's te maken... |
Vanavond gaat de polo weer de brug op, achter moet hij iets omhoog gehaalt worden, wielkast vallen op de banden bij veren. Opzich wel jammer vind dat hij nu echt mooi laag licht, maar kan niet anders. Kijken hoe het word, hij hoeft ook maar een half cm tot een cm hoger. hij is nu rond om 8 cm verlaagt dus, hij blijft zobiezo laag zag. Ouders zijn ook weer terug uit kreta dus ga vanmiddag meteen een aantal foto's schieten.
|
Je had gewoon meteen schroefset moeten halen, had je dit gezeik ook niet gehad :)..
Hoevaak moet ik het nog zeggen;) |
Het gezeik komt niet door het niet verstelbaar zijn van de verlaging, maar door de te brede velgen...
Ook al gaat ie nu weer wat omhoog, aanlopen zal hij waarschijnlijk blijven doen. Tja, en dan kun je bumpstops plaatsen, maar dan heb je helemaal geen veerweg meer. |
Hmm...jaah zit ook wat in jaah
|
Wat ik al zei in mijn andere thread, de polo staat nu achter op uiterste stand, lijkt wel een jeep, volgende weer ga ik kijken wat ik er nog aan kan verlagen kan nog 4 stappen omlaag. Zie wel wat haal baar is.
Ja pjvl had graag meteen schroefset willen kopen, maar ben nog schoolier he.... maar schroefset komt er zeker wel. Kijk op mijn andere thread MET foto,s!!! ( Mijn Vw Polo ) |
All times are GMT +1. The time now is 08:49. |