![]() |
t*ring wat suf, maar moet je s kijke wat er allemaal staat op dat filmpie...goed bezig die gaste
|
je rijd nog voor lul ook met je kop in het dak gedrukt...
|
dat hij er niet in past is minder, maar de bus is :rock: :rock: :D :woowoo:
wel jammer dat ze er niet een platte type 3 of 4 motor in hebben gelegd (zoals Area51 al zij). Gr, paul. |
bus mag dan wel mooi zijn...
maar dan kun je er alleen mee naar meetings als trailer queen. want rijden op de openbare weg doe je hier niet mee... waarom verbouwen ze de stoel dan niet zo, dat je rechtstreeks op de wielkasten zit.. dan moet je toch wel ruimte hebben?? het blijft indd wel een mooie bus om te zien!!! |
Quote:
Dat is standaard al zo.. dus de enige ruimte die nog te 'winnen' valt, komt overeen met de dikte van het kussentje.. In t filmpje ziet t busje d'r wel heel fraai uit: alsof t schaal 1 op 2 is ofzo. Dat ze de moeite niet hebben genomen een typ 3 blok te plaatsen snap ik ook niet helemaal, maar met de zijkanten (laad-kleppen) erop valt t gelukkig niet heel erg op. Rijden of uberhaupt in t echt zien wil je waarschijnlijk niet, maar goed :chair: kan altijd nog. |
Quote:
origineel zit er al heel weinig ruimte tussen dak en wielkast, hier dus nog minder. het gaat hier toch niet om comfort, dan kocht ik wel zon modern blik :D |
Quote:
Monteer 2 Porsche 914 stoelen, en je wint bijna 12 centimeter hoogte :tongue: |
Quote:
HÉ!! let jij een beetje op je woorden!!! :chair: Ze hadden er natuurlijk beter een 2lliter 16v goed plat in kunnen leggen :D :D :D |
Quote:
als je dan toch watergekoeld gaat leg er dan iets in met een beetje vermogen ;) |
Quote:
gniffel |
Nou de eigenaar is er zelf ook achter gekomen dat hij te groot is voor deze bus. Hij heeft hem namelijk te koop staan op www.thesamba.com zie hier de link.
|
dit is wel ietsje TE, maar wel leuk om te zien :D
|
Quote:
da kan nie TE genoeg zijn ;) echt , hier blijf ik uren naar staren |
Dat is mooi gedaan!
Beetje mensen op jutten met zo'n busje. Heerlijke auto! |
echt een hele vette ride:woowoo: :rock:
|
Geweldig.
Voor lul rijden en het zelf niet doorhebben :confused: Wat een wankers :eek: Greetz Ron |
Quote:
nu beschrijf je ongeveer de helft van de Nederlandse jongeren tussen 20 en 25 jaar ;) die autorijden.... |
All times are GMT +1. The time now is 13:04. |