![]() |
@ Ries: thnx man!!
@ Bietelvriek: PM je ie-meel ff ;) ff een '7-luikje' gemaakt :) ![]() En wallpaper formaat hierzo! |
@ Gerk, komt goed jonge, zeg maar welke je wilt hebben ;)
|
nice walpaper lennart.
|
Ik heb eigenlijk geen foto's gemaakt. Alleen wat mij echt belangstelde.
Onder de kap van de 'Snelle' Golf 1: ![]() En ik zag dat ik (de Polo dan) naast Tommy vant forum stond. Ook aardig autotje met leuk velgen+banden :)!! ![]() Maar alles was wel leuk om te zien. Veel snelle en mooie auto's! |
Heb me ook wel vermaakt. Die blauwe Golf1 met 20vt is echt ontzettend dik .. dat geluid van dat ding :eek: Beter dan die kabaalmakende V8 hokken :D En die Audi S2 units maakten ook een lekker geluid.
Sipke was dus wel van de partij zo te zien (toen was ik al weg). Wat voor tijd draait dat 200pk dieselhok van hem ? Quote:
Je hebt mijn auto van de verkeerde kant op de foto :tongue: (gedeukt scherm). |
Volgens mij deed hij er 14.2 of so over.
Sorry voor de foto. |
diesel reed een 14.1
|
En die gele Golf 2 TDI een 14,2. Gaat toch redelijk snel voor een diesel! Die Golf4 met 199pk redde dat lang niet op.
|
Nee is ook veel zwaarder dan golf 1 of 2.
|
Klopt, maar wel zo'n 30pk meer dan de Golf 2;) En dan nog 2,5sec langzamer!
|
Quote:
Ja das ook waar ;) |
@ Lennart: Ben zo vrij geweest om je hotmail adres in m'n msn lijst te drukken! Heb je m'n email ook meteen.
@ Benji: Graag deze: http://i45.photobucket.com/albums/f...CF0649copy1.jpg en deze: http://i45.photobucket.com/albums/f...CF0647-copy.jpg Enne, PM anders je 06 even vanwege de batterijen. |
Quote:
Mail! foto's en 06 ;) |
hele mooie foto's jongens.
post mijn huis tuin en keuken foto's hier morgen wel ff |
ff met luuk holman naar drachten geweest alwaar we hendrik en bernie tegenkwamen.
stonden mooie wagens tussen en op de dragstrip reden de wagens snelle tijden. appie met zijn capri werd op de hielen gezeten door de beide high octane audi coupe's en de golf 1 van martijn van bakel. ook de demo van john sleeth uit engeland met zijn sub 10 seconden audi coupe was erg indrukwekkend hieronder een kleine impressie van de avond de rest van de foto's staan op www.vwteampg.nl onder foto's diversen have fun :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nice pics
|
Quote:
Kijk dit vind ik dus wel weer geweldige foto's! |
Quote:
post wat zinnigs of helemaal niks man.... :mad: |
Hebben jullie vorige week allemaal een zonnesteek opgelopen ofzo? al dat geërger aan elkaar......:confused:
|
Quote:
ja lijkt er wel op idd.. krijg overal commentaar op... de fun van het volksforum is er zo snel af |
All times are GMT +1. The time now is 17:49. |