![]() |
Quote:
je bent erop gekomen, vandaar denk aan. Ik snap het verschil tussen de gt en gt40 ook, maar het was ff een hulpje he ;) |
Quote:
Iemand uit Engeland heeft het patent op de naam GT40, FORD wilde dit afkopen door hem 3 nieuwe GT(40's) te geven en een bedrag van (ik dacht) 1 miljoen. De man dacht echter dat hij wel wat meer kon vragen en vroeg toen zo'n hoog bedrag dat FORD ervoor koos om gewoon die 40 weg te laten. Iedereen weet toch wel als je GT zegt dat er een link is met de oude GT40. Die Engelsman heeft zichzelf dus ff 1 miljoen en 3 bloedmooie auto's door de neus geboord :chair: :chair: |
Ook 50/50 hierzo, moet alleen zeggen dat ik nummer 18 lastig vond...Dacht eerst aan iets frans, DS ofzo... :screwy: :spank: :tard:
|
50/50 hier, alleen nr 17 duurde even; bmc,morris,wolseley,riley,mini.. ah! austin :)
edit: misschien een repost maar dit vinden jullie denk ik ook wel leuk |
Quote:
en de 40 stond voor t feit dat de auto 40 inch hoog was.... de nieuwe is hoger dus zou de naam ook niet kloppen, ze hadden m beter gt50 ofzo kunnen noemen (of gt48, geen id hoe hoog de nieuwe is :tongue: ) |
Quote:
(British) Leyland vergeten! Maar goed: 't is een MK1 of 2, want nog met egg-box hinges. dus Leyland kommt nicht im frage. Leuke quiz, alleen wel 'knaken' uitgevoerd: 5 Turbo -> Dan moet die 2CV ook een 2CV6 Charleston zijn.. :) ennuh: Lancia Delta HF Integrale :) Waarschijnlijk is dat de reden dat ik ook niet op de type porsche, ferrari en lambo kan komen :) |
Quote:
Die kon ik al,blijft wel leuk om te doen zo'n spelletjes. |
En nummer 3? Komt me bekend voor maar alles wat ik probeer is fout...
En 10 en 12? |
nr. 3 subaru impreza
nr. 10 mclaren f1 nr. 12 nog een mysterie |
Quote:
Dacht eerst dat het een oud Renaultje was maar 't is een Morris Minor! ;) Die McLaren F1 had ik zelf inmiddels ook al, maar Subaru is tijdens de hele test niet in me opgekomen... |
Als jullie het fotoboek in de gaten hielden had je al lang geweten wat nr12 was ;)
|
nr 6 kan ik geen kaas van maken.. maar de rest wel
|
ik help je ff, het is een m.n. co.per
|
.i.i ..o...
:D |
Quote:
zo die is wel even een stukkie pittiger! |
Quote:
zo die is wel even een stukkie pittiger! edit, ik zie nu pas dat er 1 grote foto achter schuilt ipv dat elk nummertje een andere auto is :D:D |
All times are GMT +1. The time now is 19:42. |