![]() |
Heheh..
Afgelopen week de grille binnengekregen, de lijst moet nog even in kleur worden gespoten. Als he meezit, eind van de week ook de mattenset binnen. Alarm perikelen worden ook opgelost, binnenkort ga ik naar Ron, voor een nieuw alarm. Alles komt goed, net voordat we naar Oostenrijk gaan.. ps. Hoe kien ik dat toch altijd uit? Vorig jaar op het laatste moment vanalles nog moeten regelen met de cabrio, en nu dit :D |
pik, ik garandeer niet dat de grill dan klaar is, het moet naast werktijd maar doe me best!
|
mooie auto, zeer netjes en originele gril staat hem ook wel goed hoor.
|
Quote:
Wat?? die moet er wel op voordat we naar Oostenrijk gaan :D |
Krijg nu bij het starten van de 3 de melding "oel insp".
Neem aan dat de auto een olie beurtje nodig heeft? En nadat ik het beurtje heb uitgevoerd, kan ik de melding dan op deze manier resetten? Wilde de auto toch een beurtje geven voordat ik ermee naar de Wörthersee ging, dus komt wel mooi uit :D Edit: Leuke info! |
Wil de diesel dit weekend een beurtje geven. O.a. ff nieuwe remschijven voor (zitten groeven in) en dan meteen maar nieuwe blokken... verse olie erin.. filtertje...
Maar er zij 2 soorten schijven/blokken voor dit type te krijgen. Met of zonder ABS... Wat zijn de kenmerken van ABS (ja, hard remmen :tongue: ) maar hoe weeti k of mijn auto met ABS of juist niet (vermoed het laatste) is uitgevoerd. Welke code is het? Of zou het moeten zijn? ![]() |
brand er geen ABS lampje als je `m op contact zet chris?
|
X0A Landessetzung Deutschland
B0X Bauteilesatz; -entsprechend der Fahrzeugausführung C1V Stahl-Rad G0C 5-Gang Getriebe H2L ????? J1D Batterie (WTF??? Lijkt me toch logish?) M90 ????? Q1X Sportsitze 1AB ???? 1G6 Reserverad 2PH ???? 1NF ???? 3AF Aussenspiegel, von innen elektrisch verstellbar 3B9 ???? T?? (is niet meer te lezen) 3S0 ohne Dachreling (Huh? heb toch geen variant) 3U1 Gepäckraumabdeckung (Huh? heb toch geen variant) 0G3 Schaltgetriebe mit Schaltgestänge 8GD Lima 90A 8L0 ???? 1H1 ???? 1KL ???? 1LK ???? 3FE Glasschiebedach 3YG ???? 1BA Komfortpaket Wat is de rest? |
Quote:
*hijg hijg Nope... Edit: September 1996 ABS für alle Modelle serienmässig Auto is van 31 Januari '96.... (DLD) Nu nog even erachter komen dat het niet als optie geleverd is op mijn auto.. |
Waarschijnlijk kun je aantal codes niet vinden omdat je geen duitse etka heb, ik ook nie, die van mij is NL.
Lima 90A, betekend in elk geval Lichtmachine 90A oftewel 90A Dynamo, als je dat niet in de gaten had |
Heheh.... weet nog wel iets :D
Kan ook niet echt achterhalen wat er nou in dat comfor pakket heeft gezeten... of zou het een comfort line zijn? De laatste Golfjes III zijn ook als Comfortline/Trendline te koop geweest... |
Van de week ook eindelijk de mattenset binnengekregen....
Iemand enig idee hoe ik er nou achter kan komen of er wel of geen ABS opzit? |
Quote:
Eens met een aardig gangetje VOL op je rem gaan staan? :D |
Quote:
Als jij dan voor mij 2 nieuwe bandjes koopt, voor het geval dat er geen ABS opzit, wil ik dat best doen ja... :sly: |
Quote:
Zit het er op, dan moet er een lampje in je dashboard gemonteerd zitten. 'k Zit alleen ff te twijfelen wat de positie hoort te zijn, OF bij je lichtschakelaar OF bij de bedieningsknoppen naast je tellerunit. :confused: |
Owkee... wil voordat ik naar oostenrijk ga nieuwe schijven en blokken erop zetten... en zover ik weet zit er verschil in de schijven en blokken met en zonder ABS.... dus moet ik wel ff de juiste halen....
|
Lijkt me stug dat daar verschil in zit aangezien de ABS-sensoren in de fusees gemonteerd zitten?
Waarom ga je niet met de cabby naar Oostenrijk trouwens? |
Quote:
Heb net nog ff op hbase zitten kijken... je heb schijven voor auto's zonder abs, met abs, met/zonder abs... Nou ja, ik ga wel naar de onderdelen boer, en dan maar hopen dat het past :D Dieselend is een stukkie goedkoper naar Oostenrijk.... |
Hoe zit je hoofdremcylinder er uit? Als je zoiets hebt van wat is dat voor mega unit, lijkt wel robocop3 dan is het ABS :)
|
maak eens een foto van de fusee...scheelt een hoop gissen
|
All times are GMT +1. The time now is 07:07. |