![]() |
Quote:
Hehehe, het verschil tussen een 356 en een ponton is zelfs op zondagochtend vroeg nog behoorlijk duidelijk, hoor! ;) Misschien was het deze 356 wel die ik gezien heb: Bronvermelding: www.keverpech.nl :clap: Als je trouwens de witte ponton van Micha bedoelt, die heb ik niet zien rijden... Reden jullie dan ook in de buurt van die groene variant en de T2only-spijl? |
IK had helaas andere verplichtingen, maar heb weer veel gemist :(
Zijn weer mooie foto's gemaakt zeg, wow! |
Quote:
Jep we reden in colone, Mycha voorop. Die Porsche heeft Ron mee opgebouwd, maar die man kwam pas later dan dat wij er waren, vreemd? |
En bij deze ook mijn foto's online !
Blijft een heeeeeeeeele dikke meeting :D Hanz, gefeliciteerd nog met je prijs in de typIII categorie !! :rock: Hier een voorproefje, rest op www.volksaddiction.nl |
Super auto's allemaal!
|
't Lijkt wel of de "Budel 2006 No-Flyer zone' tot in Belgie rijkt...
't valt me op dat ik geen flyers on de ruitenwissers zie! |
Flyers werden uitgedeeld.
|
Flyers zijn voor 98 procent zonde van het papier .
Niet flyeren is niet alleen beter voor het milieu : het is ook nog eens zonde van ieders tijd |
Wel of geen zonde van de tijd of het milieu: ieder z'n mening.
De flyers die werden uitgedeeld zagen er in ieder geval niet uit (ook een mening). |
Quote:
Dit was een aktie van de organisatoren zelf : "No Pub" ... Enige echte skynetblog : http://nopub.skynetblogs.be/ De nostalgie achter een flyer valt gedeeltelijk weg, maar het respect voor de eigenaar zijn wagen en de wagen zelf vallen des te meer op ! |
All times are GMT +1. The time now is 13:03. |