Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Der Jetta, she's back ... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=17738)

MauSeR35 26-02-2006 14:32

mooi dat t weer helemaal goed gaat komen! ben zoals altijd benieuwd naar t resultaat

TomKraft 27-02-2006 23:48

En 't blijft maar doorgaan ...

Int weekend de versnellingsbak gewisseld, andere uitlaat eronder gezet (vorige was afgescheurd), andere voorbumper derop, kortom volledig klaar gezet voor de keuring ... Daarna een testritje gaan doen, en nu had 'm bijna geen remmen meer , terwijl ik alles vernieuwd had een kleine 20.000km geleden ...

Dus, weer alles nieuw gekocht, nieuwe remschoenen, nieuwe remtrommels, en voorste blokken mogen ook al vervangen want die zijn meer als half eweg ondertussen ... Sommige mensen krijgen precies alles naar de vaantjes, ik snap het toch niet meer ...

MauSeR35 28-02-2006 16:19

zonde he, dat er mensen zijn die alles afraggen waar je zelf zuinig op bent geweest. ben daarom altijd bang om iets weg te doen waarvan ik nog kan zien hoe t gebruikt gaat worden, meestal gaat t naar de vaantjes.. weet ik uit eigen waarnemingen
maar back on topoc maar weer

BA-wob 01-03-2006 19:57

Ik heb je jetta ook op Cleaned gezien, echt mooi ding, jammer wat ermee gebeurt is, maar komt weer helemaal goed hoop ik, succes!

TomKraft 12-03-2006 21:49

De jetta is ondertussen goedgekeurd !!! Voor de rest is er nog niet veel aan gebeurd, eerst nog wat onderdelen bij elkaar sprokkelen ...

Net nog een super setje velgen ge-ebay'd, we weten weer wat te doen :cool:

Kan helaas geen foto's maken van hoe de jetta er nu bijstaat, de camera wil niet echt goed meer meewerken...

greetz

breadfan83 13-03-2006 01:40

Quote:
Originally Posted by TomKraft
Kan het wel gebruiken, als het een echt G60 scherm is en een rechter :)

Even ter info, onderstaande foto is een origineel scherm, met hap uit de boord en gaten voor de verbreding in te klikken

sorry voor de late reply, k had niet gezien dat er al gereageerd was
maar t scherm dat ik heb is niet t zelfde als wat je zoekt

nu wel effe snel de cam fixen en foto's posten!
btw, zelf ook net een jet gekocht! k haal dr vrijdag op, dan zal ik effe wat foto's posten
tis dashers oudje!
k weet niet of die hier een beetje bekend is...

TomKraft 30-05-2006 14:26

Tis hier even stil geweest, met reden natuurlijk ...

En de Jetta heeft (bijna) probleemloos de trip naar Oostenrijk overleefd, op een verbrande koppeling na, waarschijnlijk een productiefout ofzo want 'm steekt er maar 25.000km in <_<

Hier nog een paar super slechte fotokes van vandaag, moet echt eens een nieuwe camera halen ... Ik hoop dak opt net nog wat propere fotokes van de Jetta tegenkom ...

Dus wat is er nu veranderd ...

- andere voorbumper met mistlampen
- achterbumper met toegewerkte uitlaatuitsparing
- originele G60 spatborden met US sml's en G60 verbredingen
- trug dunne bagetten op de flanken
- nieuwe US kofferplaat
- chroom kleerhangers aan de kopsteunen ...
- Fuchs velgen in 6 en 7x16" met 195/40 Toyo bandjes, deze staan er dus maar
voorlopig op (alhoewel ik het best sjiek vind zo)

greetz

MauSeR35 30-05-2006 16:05

sjieke bak zo hoor!

TomKraft 02-06-2006 18:03

Ondertussen zijn de voorste pinkers ook aangesloten op de standlichten, en heb ik nieuwe oranje pinkers geplaatst vanvoor, toont weer lekker fris nu :D

Dr Low 02-06-2006 21:06

Het klopt toch dat ik je in Oostenrijk heb zien rijden? Was weer fijn om de jetta in goede staat te zien

breadfan83 02-06-2006 21:40

echt super
ze is weer echt heel erg netjes geworden! blij dat de jetta weer bij een goeie eigenaar is!

veel plezier dr mee, en nu niet meer verkopen :D

TomKraft 20-07-2006 22:17

Paar sfeerpics van de huidige staat ...

@ Dr Low: klopt ja, heb nog een tijdje voor je gereden toen :D

Arnaud 20-07-2006 22:26

Super auto! :hitit:

TomKraft 08-10-2006 17:57

Voila, hier nog 2 fotokes als afscheid van de Jetta, had 't weer in m'n hoofd gekregen van 'm te verkopen en ik heb 'm vandaag zien vertrekken met de nieuwe eigenaar achter 't stuur ...

Den volgende daily staat ook al te wachten op zijn Tomkraft-kuur :D

grtz

Erik 08-10-2006 18:24

erg jammer dat hij verkocht is :(, hoop dat deze eigenaar er nu beter mee omgaat als de vorige keer dat je hem verkocht hebt ;)

blijft een mooie auto :eek:

RubenD 08-10-2006 20:03

Oeh das jammer zeg! Naja ben benieuwd hoe hij blijft en hoe je volgende ride wordt!

Pedaalemmer 08-10-2006 20:40

Super mooie jetta..die foto`s waar de jetta in het hoge dorre gras staat is het net of hij in de USA staat. Ik vind het een super mooi look!

Nas 09-10-2006 10:59

Super jetta, maar welke uitlaat had je eigenlijk?

Edrik 09-10-2006 16:37

Mooie jetta!
En inderdaad maar hopen dat deze nieuwe eigenaar er beter mee omgaat!

sanderz 09-10-2006 17:03

zonde, maar dan niet over een paar maanden weer terugkopen he!!

All times are GMT +1. The time now is 21:30.