![]() |
Quote:
:iamwithst Zaterdag ochtend vroeg heen, en zondag middag terug. Vliegtickets zijn geregeld, Hotel is geboekt, komt helemaal goed :woowoo: |
dat noem ik geen weekend ;-)
|
Als er mensen zijn die pasagiers zoeken om de kosten te delen,houdt ik me aanbevolen. PM me maar.
|
Ik ben ook van plan te gaan...maybe met mijn bus :cool:
|
Quote:
Hoe laat vliegen jullie en met wie?????? Wordt gezellie met al die NLers |
Quote:
Volgens mij om 08.50u ofzo, met EasyJet. |
Quote:
Zelfde tijd als jij, zelfde toestel ook ;) dus we zien elkaar op het vliegveld wel !! |
50 Euro incl luchthavenbelasting?
Weet je dat zeker? Zou me niet verbazen als er nog es 60 euro pp bij komt... |
Quote:
En dat komt er echt niet.............. Heb net het hele bedrag afgerekend, 488,- voor 9 personen Dus 54,- p/p voor een retourtje a'dam - Luton |
Quote:
Super gezellig man, Wannabay (ronald) heeft ook de treinreis al uitgezocht is toch wel handig zo'n docent engels :D |
Quote:
wij hebben 3 auto's gehuurd voor 1,5 dag van easycar :cool: richard (restolooker) gaat ook mee, en op Luton staan Ronnie (maatje van Oskar) en Martin Henrikson (meanbugs zweden) op ons te wachten. Dus wij zijn er met 12 man ! |
Quote:
Au! :D Ach tis maar 500 km in totaal. :giggle: Das nog geen 2 tanken benzine! |
Quote:
Hebbie niet ergens een plekkie voor 2 pers. op de heen reis, scheelt weer treinen...... :D We gaan alleen wel weer sávonds terug :( maarja je kan niet alles hebben.. |
Quote:
500km X 2, je moet ook nog terug. Dus klein rekensommetje is 200liter brandstof(ik ga er even vanuit dat er een 50 liter tank inzit)X1,3 euro is 260 euro gedeelt door 8 is 32,5 euro plus de eerder genoemde 75 euro overtocht is toch 107,5 euro. Dat is toch ruim 2 x zoveel en dan bekijk ik de overnachtingskosten en reistijd nog niet eens. Het is natuurlijk super gaaf met je eigen luchtkoeler maar ik wil in deze dure tijden ook wel aan m'n knip denken. En ik moet maandag gewoon weer werken, helaas kan ik buiten de schoolvakanties geen vrij nemen :( |
Quote:
Word wel erg krap......... T worden waarschijnlijk 3 fordjes KA namelijk, en dan 4 personen per auto met bagage is al krap. I'll let you know ! |
Quote:
WTF?!?! :chair: |
zijn jullie ook al aan het aftellen??
net een pak ponden wezen halen op het postkantoor bring it on! |
Ik word de hele dag al gek ge sms t door ManiJack met "nog drie dagen..." :rolleyes:
Ploon, pinnen is goedkoper hoor. betere wisselkoers en geen kosten. Alles om meer zooi te kunnen kopen :D. Alleen bij terugkomst omwisselen kost dan geld. En je kan bij de meeste handelaren ook gewoon met je 'flexible friend' betalen. nog 3 nachtjes slapen kinders..... :woowoo: |
ik zat al in de auto op weg naar Schiphol, dan ben ik in ieder geval op tijd :D
|
Vergeet je niet je sleutels uit je rugzak te haken :chair:
|
All times are GMT +1. The time now is 03:53. |