![]() |
kevin, shop em is zoals de laatste foto als je wil maar dan;
met scallops en een spiegeltje op het deurscharnier dat was mijn eerste ingeving, maar vind die spiegels op de schermen ook niet verkeerd staan moet ik eerlijk zeggen |
zo?
![]() je ziet het niet echt, maar ik heb een plaatje gebruikt van een originele bevestiging van zo'n rond spiegeltje op het scharnier... en daar de albert op verwerkt... (dus die stang/houder is niet uit de hand getekend) :D |
Quote:
Psies Minder is altijd meer Kunst van subtiliteit toepassen :D |
scallops en swans en gelijk nog ff een pinstripe om de scallops... :woowoo:
|
Leon, ik zou zeggen in ieder geval de Scalops erop laten zitten :woowoo:
En ik vind de Alberts ook zeker niet misstaan... :tongue: Maar wat je keuze ook is, het zal zeker goed zijn... :hug: :hug: |
Quote:
Daar hou ik van!!! Ik weet er trouwens nog wel 1 voor je, Leon.. ;) :cool: |
Quote:
jaahhhaaa Inspector :D Ik weet dat je nog wel wat weet voor me ;) haha, je zal vast wle weer wat moois verzonnen hebben ! |
Ik ben er uit !!
:D Ga natuurlijk niet vertellen WAT de plannen zijn, jullie zien het vanzelf ! Bedankt voor het fotosjoppen en meedenken iig :hug: |
Quote:
Owja... fraai is dat Das een lekkere cliffhanger! :D |
Quote:
Pinstripie om de scalops zal idd niet misstaan... :D ;) |
kan je gelijk dat motorkleppie ook nog effe vol "kliederen" (je moet toch ergens op oefenen :-) )
|
Quote:
Psies en dat voor kleppie, het koelhuis en de deuren, benzine tank, en de opties natuurlijk als de coolbox en de alberts... :eek: :D |
Quote:
Hmmm, ik bedoelde zo'n klemspiegel. Ik denk dat jij die klemspiegel bedoeld die je aan de deur vastklemt? ![]() |
Quote:
Om de achterlichten ook niet ;) Ligt je kwast al klaar ? :D |
Quote:
Maaruuhhh, die foto die jij post vind ik t ook net niet.......... |
Quote:
Bedoelen jullie zoiets?? Volgens mij wel een Albert spiegelkapje enzo! Wel een hele vette cabrio btw! ![]() |
Ik vind ze toch beter staan op de sierlijst of het scharnier. Inderdaad wel een dikke cabrio
|
All times are GMT +1. The time now is 04:23. |