![]() |
het kan wel ,dat zeg ik niet.maar of het slim is.........................
|
Hunter in Gorredijk... Hij heeft ook nog wel 2 yokotoko's in die maat op voorraad liggen. Maar das niet helemaal jouw buurt toch?
ps. ik heb zelf nog nooit 8J met 175/50 gehad... Maar je ziet het wel veel voorbijkomen... |
Quote:
alsof een polo met 150 pk slim is.... :chair: ;) :tongue: |
is het onverstandig/onveilig serge,hoeft maar heel weinig mee gereden te worden? gorredijk is wel te doen hoor, kosten die yoko's?
|
nog altijd slimmer dan een golf2 met 30pk
\ power is reserve , reserve is zekerheid ,en zekerheid kun je nooit genoeg hebben |
75 a 80 euro p/s ofzo meen ik... Fulda is ook niet gekke duur geloof ik.
|
ik zeg alleen jouw beslissing
|
Quote:
good point! dat ben ik helemaal met je eens... inhalen met 50 pk is niet echt verantwoord... |
goed mensen, ik laat de discussie eerst maar even voor wat het is. ik zal er in ieder geval eerst even goed over nadenken! tommy en serge: made your point! 1.3 jetta met cbr carbs komen ze onder serge, moeten zowel jou als tommy wel bekend voor komen ;). uhh on-topic.. kekke velgjes he? :D
|
jaaaah, er lebt noch! ;) (de jetta)
|
zou even een fotootje plaatsen van hoe hij er nu bij rolt maar pa heeft de geheugenkaart gewist... later dus even een updateje... zitten nu moon-eyes op en er is een sticker gemaakt voor op het achterraam. verder zo'n lekker 'fout' hondje-met-knikkend-hoofdje op de hoedenplank. nu nog ff een geschikte dakdrager scoren. de jetta heeft overigens een tijdje stil gestaan omdat broerlief even 145 reed waar 80 was toegestaan...
|
ik heb dus 13ers, 8j met 175/50/13 eromheen, staat nog niet extreeem gerekt hoor, wel heel mooi... op cleaned.be zijn er een paar met 9j en dan nog 175/50/13, kan allemaal... en gevaarlijk is het niet IMHO, vorige eigenaar (Evilnijntje) heeft er met mij ff een stukje mee rally gereden :D ging perfect!
|
heb je hier duidelijk foto's van mellyville?
|
![]() mijn ouwe velgen, niet echt duidelijke foto maar goed. |
okee ik durf het wel aan met 175-50 er omheen. eerst de velgen maar even de nodige aandacht geven, dat zal ze goed doen! et-waarde is volgens mij 8 maar weet iemand dit zeker? staat niks op de velg zelf. en nog steeds zoekende naar 1 naafdopje. baldrimmer heeft hier pm over.
|
175 om een 8j...ehmm vind 195 om 8j al behoorlijk getrokken
edit:maar om nu te zeggen ik had 175/50 om de rsl en dat viel wel weer mee |
Ik zou ook voor de 175-jes gaan.
Je krijgt er denk ik spijt van als je het niet doet!! |
Heeft iemand toevallig een fototje van 175-50 om een 7j velg. Of zou daar nog een andere maat mooi omheen passen?
|
die foto hierboven van mijn rl's. die achterste zijn 7j voorste 8j
|
Toevallig nog een duidelijke foto? Volgens mij zijn de wangen dan nog niet zo heel krom of wel?
|
All times are GMT +1. The time now is 23:59. |