![]() |
Zou bumpstops helpen om het stugger te maken? Je verkort toch alleen de veerweg? Daarmee stuitert ie op een gegeven moment op zun eind, maar stugger wordt ie toch niet?
|
Quote:
Als je auto regematig zijn bumpstops raakt is niet goed nee. Gewoon een setje ingekorte stugge schokbrekers of een schroefset gebruiken. |
mooi oldskool dude houde zo keep him rolling
|
Johan!!! Lekkere kleur he :p
Zit hier de laatste week ook iedere dag... ten eerste omdat deze site niet down is :P Maaruh..vette jetta he :) |
Hallo mensen,
Ik ga mun jetta nog verder verlagen, hij komt over een tijdje op 75/40 te staan denk ik. Die 75 mm weet ik zeker, achter moet ik dan maar even pas zien te krijgen. Hier even een fotosjop van hoe die hopelijk wordt: Wat vinden jullie ervan? |
super..Vindt zowiezo een mooie trunker!!!!kicke kleur!!!!
grtz..Vic.. |
dikke sletta.
zo op de foto ligt hij mooi laag. |
Olderaast!!! Dan word ie nog geiler dan dat ie al is :green: :rock:
DOEN!!!! :thumbup: |
Ziet er heel goed uit als hij weer een stukje lager is!
Een schroefset is een goede uitkomst, kun je er mee doen wat je wil! :thumbup: :thumbup: |
Zeker een goed wagen geworden man,ik ben ook nog opzoek naar een jetta achterbumper met chroom randje die er nog redelijk goed uit zien,best een drama idd. :mad:
Succes verder met je wagen, :D Grtz Tobias |
wow...die verlaging doet hem echt goed...de velgen komen zon veel dikker over inclusief de jetta! Erg strak!
|
ziet er super uit Johan, ben erg benieuwd!
|
De toekomstplannen zien er goed uit, een Us front vind ik ook altijd erg mooi staan bij een coupe.
|
Bedankt mensen,
zodra het spul eronder zit volgen de "echte" foto's!! |
All times are GMT +1. The time now is 09:04. |