![]() |
Quote:
OOPS! :redface: |
![]() still under construction :dunno: maaruh, vandaag ff naar duitsland geweest pfffff ![]() ![]() leuk dagje geweest voor de vrouw, ze rijdt nu op th lines in 8 en 9,5j 14inch met 195/40 en 225/40 rubbers er om heen oja in koln ook nog naar de dierentuin geweest... heheh leek wel een forum meeting :nana: |
Quote:
Wat voor banden liggen er om die 15 inch RH wielen? (zijn het toch?) Vind het erg raar lijken, hoge wang en nauwlijks loopvlak? Polo is cool btw... |
zijn 15 inch mim velgies, en er zitten smart banden omheen getrokken,
helaas zijn de velgies te oud en lopen de banden steeds langzaam leeg |
Quote:
175/55 of smallere? als je de banden er af laat draaien, de randen gladschuurt, en de banden er weer om laat draaien moet het over zijn... |
145-65-15 zit er nu omheen getrokken.....
denk dat ze daarom langzaam leeg lopen :D |
mocht je van die bandjes afwillen...geef ff een gil ;)
nette vento trouwens!!! |
Quote:
thanks hmm bandjes zijn al gereserveerd helaas voor de bull:tongue: mim velgen gaan weg, pff te oud om op te knappen (soms heb je een miskoop :redface: ) |
Quote:
dat is het em dus.. |
:giggle:
yeps that`s why kat in de zak geweest die mim velgen, maar ik heb wel respect voor de gene die ze er op heeft gedraaid....waanzinnig zweetwerkje moet dat geweest zijn |
Keep up the good work zou ik zeggen !!!! Vento gaat helemaal super worden volgens mij.
Je gaat natuurlijk niet verklappen welke wielen je gaat monteren ??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Grtz............... LRR |
laatste fotos... eindelijk kon hij weer een keer naar buiten velgen staan er ff onder voor de foto`s, ziet er niet uit een vento op 13inch staal :D @ LRR : het wordt iets van gillet motorsport, meer zeg ik nog niet :tongue: |
Hij is VENTASTIC :cool:
|
Quote:
Wrd? Auto ziet er erg goed uit weer!! mooi werk |
:cool: :cool:
thanks mannen! @ Ratfinck: Ik zag dat je auto ook van look aan het veranderen is?? abt look a like lampen er uit, velgen er van onder??? |
vento ziet er netjes uit.
|
Ziet er weer geklikt uit kerel!!!
Mooi kleurtje!!!! greetz..Vic.. |
Mooie auto, maar hij zou nog iets mogen zakken ;) Succes met je project en hopelijk heb je snel je wielen!
|
@ vic : thanks man en heb trouwens nog een linkje voor je :cool:
http://www.artinboxes.de/ausstellun...5/galerietw.htm @ CustomBug : :D :D :D |
strakke Vento!!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:23. |