Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Stel je voor (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=145)
-   -   JoachimQV (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=139154)

VdubMKII 08-01-2017 21:21

Zou er wel nog blanke lak overheen doen, verder ziet het er netjes uit.

JoachimQV 08-01-2017 21:31

Quote:
Originally Posted by VdubMKII
Zou er wel nog blanke lak overheen doen, verder ziet het er netjes uit.

Dank je wel. Ik heb de blanke lak er al op zitten. Toen de kleurlak nog plakkerig was heb ik er gelijk twee lagen blanke lak overheen gespoten. 't Is nu nog wat dof maar de spuitnevel zit er nog op.

JoachimQV 17-01-2017 20:38

Roestige Opelstaaltjes...

...kosten veel tijd om spuitklaar te krijgen.

En hup, in de roestomvormer.

Dilemma: in welke kleur zal ik ze spuiten? Ik zit te twijfelen tussen zilvergrijs of iets donkerder steelgrey.

Berrychello 17-01-2017 22:09

Oei, ik vind ze te breed. Maar ik zou zilvergrijs doen met originele naafkapjes!

JoachimQV 18-01-2017 10:01

Quote:
Originally Posted by Berrychello
Oei, ik vind ze te breed. Maar ik zou zilvergrijs doen met originele naafkapjes!

Het zijn de achterwielen die inderdaad erg breed zijn, 8,5j. Aan de voorkant zijn ze van iets bescheidener formaat: 7,5j. Ik ben er van overtuigd dat de Passat het prima kan hebben. De ET waarde is op een milimeter na gelijk aan de huidige 14" wielen: 37mm. Ze staan vooral achter een aardig eind naar binnen.

Ze worden zilvergrijs, niet in de laatste plaats omdat ik daar nog een voorraadje van heb liggen. Nu nog op zoek naar zwarte naafkappen 4x100...

JoachimQV 21-01-2017 10:01

Zilvergrijs dus....

JBM 21-01-2017 12:41

Mooi bumpertje weer, denk dat die velgen ook zeker niet zullen mis staan! Je kunt niet snel te breed gaan op een Vento toch :tongue:

Berrychello 21-01-2017 20:43

Het is alleen geen Vento :p

Zilvergrijs is het beste! Met zwarte of zilvergrijze naafkapjes. Ik denk dat de zwarte het mooist zijn.

JBM 21-01-2017 22:45

Agja.. oeps! Kleinigheidje heb je al snel zullen we maar zeggen.

7,5J en 8.5J? Zou je toch prima kwijt moeten kunnen denk ik zo. Persoonlijk vind ik zo'n brede look erg gaaf bij een wat ruimere wagen.

JoachimQV 21-01-2017 23:08

Quote:
Originally Posted by JBM
Mooi bumpertje weer, denk dat die velgen ook zeker niet zullen mis staan! Je kunt niet snel te breed gaan op een Vento toch :tongue:

Dank je wel :thumbup:
Quote:
Het is alleen geen Vento :p

Zilvergrijs is het beste! Met zwarte of zilvergrijze naafkapjes. Ik denk dat de zwarte het mooist zijn.
Inderdaad een Passatje, hahah. Ik moet zeggen dat ie er sinds dat er donkere achterlichten op zitten wel veel meer op is gaan lijken. En een Vento is toch eigenlijk ook gewoon een kleine 35i. Ik kan me nog een artikel herinneren uit een Autoweek van begin jaren '90 waarin de kofferruimte van een Vento werd vergeleken met die van een contemporaine S-klasse. Waren ongeveer even groot.

De naafkapjes zijn onderweg en worden inderdaad matzwart. Het VW-logo zilverkleurig op een blauwe achtergrond.
Quote:
Originally Posted by JBM
Agja.. oeps! Kleinigheidje heb je al snel zullen we maar zeggen.

7,5J en 8.5J? Zou je toch prima kwijt moeten kunnen denk ik zo. Persoonlijk vind ik zo'n brede look erg gaaf bij een wat ruimere wagen.
Ik weet zeker dat ie het wel kan hebben, die ouwe bak :d

JoachimQV 28-01-2017 12:05

En de naafkappen gespoten... De logo's heb ik helaas een beetje verprutst met een lakstift maar hé, het zijn maar naafkappen hè ;)

Ik heb nu wel een lakstift over waar maar een heel klein beetje uit is. Kleur is Mercatoblue LA5M.

René 28-01-2017 19:49

Knappe velgjes zo :thumbup:

JoachimQV 28-01-2017 20:49

Quote:
Originally Posted by René
Knappe velgjes zo :thumbup:
Thnks René :)

Robbbert 28-01-2017 23:01

Naafkapjes zien er goed uit (op de uitschuivers na dan). Ik ben benieuwd hoe ze op de velgen staan. Wil ik misschien ook wel doen op onze bus.

JoachimQV 30-01-2017 18:49

Quote:
Originally Posted by Robbbert
Naafkapjes zien er goed uit (op de uitschuivers na dan). Ik ben benieuwd hoe ze op de velgen staan. Wil ik misschien ook wel doen op onze bus.

Dank je wel. Zo ziet het er nu uit.

De naafkap sluit aan de rand niet mooi aan op de velg maar dat neem ik voor lief. Binnenkort met banden eromheen te zien onder mijn auto.

JoachimQV 03-02-2017 19:59

vwlowlife 04-02-2017 07:01

Omlaag en klaar .
Mooie wagen

JoachimQV 04-02-2017 12:26

Quote:
Originally Posted by vwlowlife
Omlaag en klaar .

Precies! :thumbup:

Berrychello 05-02-2017 17:20

Ik zie m liever origineel, maar gelukkig zijn de wijzigingen niet onomkeerbaar :)

JoachimQV 06-02-2017 16:58

Quote:
Ik zie m liever origineel, maar gelukkig zijn de wijzigingen niet onomkeerbaar :)
Nee hoor, vreest niet. Er komt geen spoilerset op of onder, de grill blijft zoals ie is. Dus geen dichtgelaste neus etc. Hij komt binnenkort wel iets dichter naar het aardoppervlak te liggen, maar niet meer dan 3,5cm.

All times are GMT +1. The time now is 19:45.