![]() |
opel astra OPC extreme..
DE opel allertijden.. |
http://news.bbc.co.uk/olmedia/1190000/images/_1191065_opelastraxtreme-ap-300.jpg
|
ach bijna ieder merk heeft wel iets leuks vind ik, ja zelfs van een lada is wat te maken als je er maar genoeg tijd en geld aan besteed...maar ff over opel, de laatste tijd zien ze er wel weer beter uit vind ik, gaat eigenlijk beter dan bij VW met dat softe gedoe telekens...:(
|
Ja maar das een CONCEPT car helaas, als ze nou eens iets RUIGS maken en dat dan ook ECHT in SERIE gaan bouwen voor een leuke prijs, een nieuwe Corrada ofzo
|
Quote:
mee eens!! af en toe is het net of VW alleen nog maar leasebakken maakt :( maar ouwe vw's blijven natuurlijk roeleren 8) |
Opel?
Kwam deze tegen op VW Euro 2002 in Panningen: ![]() een foto van de voorkant kan ik zo snel niet vinden... vond em wel heersen :) |
mooie opels....
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :cool: |
Rene.....wil je ons iets zeggen :biggrin:
|
Geeft niks, maar ze zien er wel mooi uit!
|
@Rene: Omdat ze toevallig allemaal laag zijn, en (bijna) allemaal hele fraaie velgen hebben dat wil nog niet zeggen dat je die *p*ls hier moet plaatsen.......................
..................en ga jij je tijd eens wat beter benutten !!!! Ga auto's wassen bij Henry als je je verveeld !!!!! Grtz..................... LRR |
Ik blijf erbij dat een mooi opgebouwde Opel beter is dan een foute VW.
|
die ouwe opels zijn zeker vet!
|
Quote:
word |
Quote:
Inderdaad!! |
Quote:
totaly agree.. |
Quote:
WORD! Het elfde gebod :) |
Klopt, maar hier zie ik er niet eentje tussenstaan.
|
prachtbakken hoor! ik heb echt niks tegen opels.
|
@ Dennis: Ik vind de C Coupe met de E30's toch echt geniaal!
|
Quote:
Zie alleen geen C Coupe. :p |
All times are GMT +1. The time now is 01:47. |