![]() |
Denk dat die rekbout dan niet vervangen is, zo heb ik mijn vermoeden op in.
Kan je trouwens uitleg geven waarom ik geschuur hoor bij 1100rpm, dat van de poelies afkomt? Durf er niet in te rijden, Golf gaat hele weekend niet bereden worden, maandag nog naar het werk daarna naar de dealer voor de bestelling, en tegen dinsdag zou die bij de monteur al staan. |
Owja voor ik het vergeet, de distributieriem moet er af bij deze werken, toch?
Moet ik die dan het best vervangen? Is maar 4000km oud (5maanden), stond op de vorige motor, en tijdens het swappen hebben ze mijn d-riem van de kapotte motor overgeplaatst naar de werkende motor. Kan dit kwaad zo 3x ontspannen-opspannen? |
ik heb mijn poulie met trillingsdemper trouwens vervangen voor een zonder trillingsdemper; die is een stuk goedkoper.
|
Ik weet nie wat die monteur gaat doen, maar in ieder geval de krukastandwiel wordt vervangen, als dan de krukaspoelie nog steeds trilt, weet ik het ook niet meer..
Ik denk niet dat die monteur weet dat daar een trillingsdemper in hoort te zijn, ik zal het eens vragen voor alle zekerheid, zodat het geen zooitje wordt. Want euhm spaarcentjes wat ik speciaal voor de Golf aan de kant heb gehouden, is stilaan op aan het geraken. :D Daarnet nog na het werk een mooie zwarte Golf II gezien, verlaagd en met bbs velgen, was stikjaloers man hahaha :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 10:24. |