![]() |
Aangezien het vandaag lekker weer was begonnen de detailing 'kriebels' weer omhoog te komen, dus maar besloten rustig aan de grote schoonmaak te beginnen :D
Wielkast voor: ![]() Wielkast na: ![]() Uiteraard hierna nog even alles netjes zwart gemaakt enz. :thumbup: :cool: |
.........Die is wel echt schoon, damn... :tongue:
|
Zo hoort het ook :D
|
Quote:
Inmiddels bezig met een setje zomervelgen, deze keer niets heel speciaals maar gewoon simpel voor de daily ride... 215-40-18 banden inmiddels binnen, nu wachten op de adapters. Adapters komen naar verwachting eind volgende week binnen :cool: |
En waar krijg je dat zo mee schoon??
|
Dasty en een borstel om al eens mee te beginnen ;)
|
:thumbup:
|
een aantal verschillende borstels/kwasten
een APC cleaner (Meguiars Detailer lijn) Carpro Tar-X voor het verwijderen van alle teerspetters en hierna nog een middel om alles netjes te zwart te maken(poorboys natural look of trim restorer). en uiteraard veel geduld :D |
Tar-X kende ik ook nog niet! Thx!
|
Graag gedaan, als je meer wil weten sturen je maar een PB!
Inmiddels zijn nu eindelijk (na 6,5 week wachten :mad: ) mijn adapters binnen. Eerst binnenkort nog even naar de TUV Keuring en erna de 18" er eindelijk op :thumbup: |
Ben benieuwd wat het voor iets word, maar zal wel goed komen jou kennende :thumbup:
|
Leuke auto D! Rijdt fijn zo'n Bora ;)
|
Quote:
Quote:
Thanks! Rijdt heerlijk inderdaad... Zal verder ook weinig aan gaan gebeuren, als de wielen erop zitten is het klaar :D En deze keer ook eens gekozen voor een subtiel setje velgen, dus niets gepolijst of iets dergelijks... Origineel VW wiel maar dan in 18" ;) |
Ik had volledig pu-onderstel en eibach pro-sport kit eronder (veren en dempers) maar dat was ff te straf, hoewel het heerlijk stuurde :rolleyes:
Benieuwd naar je velgen ;) |
Zo topic even updaten...
Inmiddels wat onderhoud gepleegd: - Gaatje in katalysator gelast - EGR afgedopt - Aanslagrubbers van de achtervering vervangen - Koplampen afgesteld - Voorkant 20mm adapters van 5x100 naar 5x130 - Achterkant 30mm adapters van 5x100 naar 5x130 En natuurlijk de zomervelgen incl. een setje verse rubbers in 215-40-18. Velgen zijn OEM VW Touareg 'Manhattan' velgen geworden incl. een setje nieuwe OEM naafkapjes :thumbup: Zeer tevreden met de look :cool: ![]() |
Ik hoopte al op Manhattan of Talladega's :D
Ziet er super uit onder deze auto :thumbup: |
Heel gaaf!!
|
Erg netjes!
|
Quote:
Quote:
Quote:
Bedankt! :thumbup: |
Trouwens iemand die een Etka afbeelding en/of uitleg heeft over de (de)montage van de Multi riem bij een 1.9 TDI met climatronic??
Bij voorbaat dank ;) |
All times are GMT +1. The time now is 02:29. |