![]() |
Prachtig stuk techniek :)
Moet heerlijk rijden. |
Quote:
Te veel gedoe en problemen etc. er gaat niks boven een originele motor!!!! Gewoon af en toe onderhoud en verder geen zorgen :thumbup: |
|
|
|
|
Test fit van het nieuwe dashboard past al aardig zonder aanpassingen
![]() oude dash compleet weg gehaald ![]() test fit met nieuwe dwarbalk en stuur ![]() test fit nieuwe dual zone climatronic ![]() complete dash ![]() nieuwe teller unit ![]() aanpassen van de kachel aansluiting door Dutchbuild.com ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hele mooie ombouw!! erg gaaf :cool:
|
Nice Jeroen!
Echt een waanzinnig mooie ombouw hoor, heb hem uiteraard al vaak gezien bij Wilco maar de aandacht voor alle details is echt ongelofelijk bij deze ombouw! Mooi dat je hem hier presenteert :thumbup: |
At een nette auto! Net of het interieur/dash er ori in hoort!
|
Hele dikke auto zo, met hele mooie techniek. DSG is erg gaaf :)
Wilco z`n oude wielen zitten eronder ofniet? |
Quote:
Kopt ja zijn Wilco oude wielen :) |
Prachtig man!
|
Super gaaf!! Respect!
|
Echt een dikke ombouw dit.
Hou van dit soort ombouwen gewoon alles werkend maken. Wat ik me wel afvraag kan je geen teller aansluiten die bij het dashboard past? Het is toch een golf 5 dashboard, de teller van een 5 heeft de zelfde aansluitingen als ik me niet vergis. En ik vroeg me af of de stuurwielbediening ook werk? Geen commentaar hoor! vind dit echt super ben zelf ook met zoiets bezig. Was gewoon benieuwd ;) |
Quote:
Ik heb nu de startonderbreking werkend vandaar dat ik deze teller heb gebruikt plus dat ik deze veel mooier vind dan de golf 5 teller ;) stuurwiel bediening werkt ook incl de DSG flippers :D |
All times are GMT +1. The time now is 08:14. |