Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Ideeen en opmerkingen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Volksforumshop betaaloverzicht. (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=12007)

Marcski 12-08-2005 14:02

ik heb gister de webshop geupdate, als je op de icoontjes klikt krijg je een foto van de shirts te zien

Pedaalemmer 12-08-2005 14:07

Quote:
Originally Posted by Marcski
ik heb gister de webshop geupdate, als je op de icoontjes klikt krijg je een foto van de shirts te zien

Oeh vetjes...maar wanneer gaan de bestellingen de deur uit...?

Marcski 12-08-2005 14:21

chris heeft ze gister bij mij opgehaald, dus ik denk dat hij ze vandaag of morgen wel de deur uit doet

Michiel86c 13-08-2005 14:23

D-05177 nog steeds niet binnen? Beetje vreemd... is 1 augustus afgeschreven..

Ebut 13-08-2005 14:51

Heb al besteld via de mail, nu nog wachten op de mail terug, dan kan ik ook het geld overmaken... :cool:
Hoe lang duurt dat trouwens, die mail die je terug krijgt?? Heb geen haast, ben alleen benieuwd :tongue:

Gert 13-08-2005 15:25

Ik zal het maar proberen uit te leggen dan : Waldorf heeft extra diensten op zijn werk .

Voorinschrijving is gedaan zodat we niet zelf in een keer een megabedrag op moesten hoesten .
We werken niet op afroep en laten dan een t shirt drukken : meteen 100 tegelijk in goede en professionele kwaliteit .

De T shirts zijn vorige week vrijdag door mij bij de drukker opgehaald en naar de mensen gebracht die op Mania waren . dat was 5 augustus .
Daar lagen de shirts tot voor kort en ze zijn nu in Den Haag gearriveerd vanwaar ze verzonden gaan worden . Dat lukt niet op een zaterdag en we zijn afhankelijk van de onregelmatige diensten van Waldorf .. Daar ontkomen we niet aan .
We hadden ook ff voor de shirts heen en weer kunnen rijden : kost weer 20 euro .
Zoete lieve Gerritje betaald het niet iig ;)
Dus nog ff geduld : we zijn geen professioneel bedrijf maar een stichting die probeert het hier iedereen naar de zin te maken .

Namens het gehele Volksforum team

Ebut 13-08-2005 15:37

Ik vind het wel goed geregeld Gert, mij hoor je niet klagen. Maar nu weet ik hoe het zit en wacht ik rustig af. Dankjewel ;)

froggy 14-08-2005 14:08

als er een deftige uitleg gegeven wordt zoals nu vind ik dat ook totaal niet erg om te wachten ;)

dus maw bedankt voor de uitleg :D

hajee 14-08-2005 18:58

't is toch geen t-shirt weer. :)

René 14-08-2005 19:03

Quote:
Originally Posted by hajee

m`n oma gaat er lange mouwen aan naaiien ;)

VwPolo89 14-08-2005 21:21

Quote:
Originally Posted by hajee

zo koud is het hier toch ook niet om een trui aan te doen hoor :)

als ze bijna op de post gaan is het in orde voor mij hoor, weet ook wel dat jullie je uiterste best hebben gedaan voor ons ;)

Pedaalemmer 14-08-2005 22:25

Quote:
Originally Posted by Gert
Ik zal het maar proberen uit te leggen dan : Waldorf heeft extra diensten op zijn werk .

Voorinschrijving is gedaan zodat we niet zelf in een keer een megabedrag op moesten hoesten .
We werken niet op afroep en laten dan een t shirt drukken : meteen 100 tegelijk in goede en professionele kwaliteit .

De T shirts zijn vorige week vrijdag door mij bij de drukker opgehaald en naar de mensen gebracht die op Mania waren . dat was 5 augustus .
Daar lagen de shirts tot voor kort en ze zijn nu in Den Haag gearriveerd vanwaar ze verzonden gaan worden . Dat lukt niet op een zaterdag en we zijn afhankelijk van de onregelmatige diensten van Waldorf .. Daar ontkomen we niet aan .
We hadden ook ff voor de shirts heen en weer kunnen rijden : kost weer 20 euro .
Zoete lieve Gerritje betaald het niet iig ;)
Dus nog ff geduld : we zijn geen professioneel bedrijf maar een stichting die probeert het hier iedereen naar de zin te maken .

Zeg dat dan eerder ;)

Alexdundee 15-08-2005 11:03

Quote:
Originally Posted by Gert

Bedankt Chris for the update, ik kijk er naar uit.

Snap niet wat je bedoeld met (pakket terug gekomen)!
Alex.

Volkswagenaar 17-08-2005 15:50

D-05180 is binnen, super!

Pedaalemmer 20-08-2005 18:23

D05143 is reeds ontvangen.

Golf-classic 08-09-2005 11:55

D-05189

is ook reeds ontvangen thx :D

Steeph 09-09-2005 22:17

mijn pakketje zou 15 aug al verzonden zijn!!!!

Helaas tot op heden nog niets mogen ontvangen!!!!

Grtzzz

Steeph 27-09-2005 22:06

Last updated.

Ze zijn ontvangen via een zeer aantrekkelijke jonge dame! ;)

Grtzzz

All times are GMT +1. The time now is 04:37.