![]() |
ik heb gister de webshop geupdate, als je op de icoontjes klikt krijg je een foto van de shirts te zien
|
Quote:
Oeh vetjes...maar wanneer gaan de bestellingen de deur uit...? |
chris heeft ze gister bij mij opgehaald, dus ik denk dat hij ze vandaag of morgen wel de deur uit doet
|
D-05177 nog steeds niet binnen? Beetje vreemd... is 1 augustus afgeschreven..
|
Heb al besteld via de mail, nu nog wachten op de mail terug, dan kan ik ook het geld overmaken... :cool:
Hoe lang duurt dat trouwens, die mail die je terug krijgt?? Heb geen haast, ben alleen benieuwd :tongue: |
Ik zal het maar proberen uit te leggen dan : Waldorf heeft extra diensten op zijn werk .
Voorinschrijving is gedaan zodat we niet zelf in een keer een megabedrag op moesten hoesten . We werken niet op afroep en laten dan een t shirt drukken : meteen 100 tegelijk in goede en professionele kwaliteit . De T shirts zijn vorige week vrijdag door mij bij de drukker opgehaald en naar de mensen gebracht die op Mania waren . dat was 5 augustus . Daar lagen de shirts tot voor kort en ze zijn nu in Den Haag gearriveerd vanwaar ze verzonden gaan worden . Dat lukt niet op een zaterdag en we zijn afhankelijk van de onregelmatige diensten van Waldorf .. Daar ontkomen we niet aan . We hadden ook ff voor de shirts heen en weer kunnen rijden : kost weer 20 euro . Zoete lieve Gerritje betaald het niet iig ;) Dus nog ff geduld : we zijn geen professioneel bedrijf maar een stichting die probeert het hier iedereen naar de zin te maken . Namens het gehele Volksforum team |
Ik vind het wel goed geregeld Gert, mij hoor je niet klagen. Maar nu weet ik hoe het zit en wacht ik rustig af. Dankjewel ;)
|
als er een deftige uitleg gegeven wordt zoals nu vind ik dat ook totaal niet erg om te wachten ;)
dus maw bedankt voor de uitleg :D |
't is toch geen t-shirt weer. :)
|
Quote:
m`n oma gaat er lange mouwen aan naaiien ;) |
Quote:
zo koud is het hier toch ook niet om een trui aan te doen hoor :) als ze bijna op de post gaan is het in orde voor mij hoor, weet ook wel dat jullie je uiterste best hebben gedaan voor ons ;) |
Quote:
Zeg dat dan eerder ;) |
Quote:
Bedankt Chris for the update, ik kijk er naar uit. Snap niet wat je bedoeld met (pakket terug gekomen)! Alex. |
D-05180 is binnen, super!
|
D05143 is reeds ontvangen.
|
D-05189
is ook reeds ontvangen thx :D |
mijn pakketje zou 15 aug al verzonden zijn!!!!
Helaas tot op heden nog niets mogen ontvangen!!!! Grtzzz |
Last updated.
Ze zijn ontvangen via een zeer aantrekkelijke jonge dame! ;) Grtzzz |
All times are GMT +1. The time now is 04:37. |