![]() |
Quote:
Waarom gebeurt mij dat niet dan? :confused: 95/80mm verlaagd... |
andere et waarde?
andere remklauwen? |
andere klauwen begin ik niet aan want daarbij komen andere schijven en blokken bij kijken waar ik alweer een honderd of 2 3 aan verder ben en et waarde ik ga geen 180ste set velgen halen maar heb nog geen tijd gehad voor mn auto heb deze week de lak binnen gekregen en heb hem zover afgeplakt denk dat ik hem aankomende vrijdag of don avond de cabine in duw en of die velgen dan passen jah of nee zie ik dan wel gr arjan
|
Ik heb ze ook dacht et 20 en et 0 achter, met 175-50 bandjes en dikke verlaging, loopt er niets aan hoor.
![]() |
et03
kheb er maar 2 maar als je r nog meer vind zijn je problemen opgelost ik heb ook r met et20 je mag ze best eens lenen om te passen hoor.... |
Overgaan op andere remmerij ben je met 100 euro klaar hooguit, als je er de tijd voor neemt natuurlijk om wat leuks te vinden
|
Quote:
Patrick, welke klauwen hebje zitten vooraan? picje? want bij mij past ats et20 totaal niet vooraan, zelfs niet et03, pas na redelijk wat afslijpen pasten ze, maar voor et20 hebk nog een spoorverbreder nodig (en wil ik liever niet vooraan :chair: ) |
Quote:
Originele remklauwen, ET20 voor en ET0 achter :) Quote:
Heerlijk! Ik dus ook geen last met dezelfde maten :) Alleen 195/45/13... Heb jij er geen last van dat je velgen zo ver buiten je randen steken achter? stak bij mij nog uit terwijl ik verbreders heb... |
Ik heb nu ook een setje ATS Classics met et 20 en zou voor nu wat van mijn remklauwen moeten halen om ze passend te krijgen, of andere remklauwen nemen. Nu heb ik 2 vraagjes:
1. Wat is een mooi setje remklauwen wat zo op een Golf 1 1.5 past, en waar de ATSen onder gaan passen zonder veel ervanaf te moeten halen? 2. Hoeveel zou ik van mijn orginele remklauwen af kunnen halen? Hoop dat iemand een mooi antwoord heeft. Erik. |
ik heb net ff gemeten, ik zou 15 mm eraf moeten halen, of 10 en een spacer van 5 mm ertussen.
Gaat dit nog? Erik. |
All times are GMT +1. The time now is 15:56. |