![]() |
Wat heb je er aan aangepast dan?
|
Quote:
Al eens gedacht aan portiergrepen aan de achterste deur bestuurderskant van een 5deurs Golfje? ;) Heb ik een paar jaar geleden gedaan bij mijn Lupo. |
Zou ook nog kunnen ja maar de dealer zei dat ze echt alleen voor rechts een hadden en niet voor links.
|
![]() Zoiets is er bij mij in gekomen. Moest em iets inslijpen en toen paste die al. Weet zo niet hoe het inelkaar steekt, dit was al in november dat ik het heb gedaan vandaar. De bal die is er in verlijmd, dat weet ik nog wel. |
Ja je kan inderdaad de rechter schuren/slijpen om hem passend te maken had ik begrepen maar liever gewoon meteen een die past.
|
Quote:
Dan bestellen ze er toch eentje? Dummy voor linker achterportier van een Golf 4 met kapje. Plug and play...zonder te slijpen o.i.d. |
Ja stond niet in zijn systeem haha, volgens mij had hij er niet zoveel zin in.
|
Net weer even gebeld.
Hij heeft er voor de achterportieren ook maar die geven geen verschil tussen rechts of links? Nu snap ik het niet meer.... de rechter moeten toch aangepast worden om links te kunnen gebruiken? |
Dummy: 1K4 839 167 en kost €5,91 per stuk
Zwart kunststof kapje: 3B4 839 879 en kost €5,91 per stuk Kapje in grondverf: 3B4 839 879 A en kost €7,54 per stuk Dummy`s en kapjes zijn links/rechts gelijk zie ik net. |
Ok dan ga ik daar 1 van halen. bedankt! Als het inderdaad allemaal past en gelukt is zal ik het hier nog even posten.
|
:thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 13:04. |