![]() |
Toffe jetta! Heb er zelf ook een maar dan oranje, 2 weken terug gekocht en ook meteen schroefset eronder. Ik zie je wel in schagen of alkmaar.
Goetjes |
Wie weet wat voor banden hierop kunnen? Het is 13 inch, 5 (soms 5,5) J....Ik wil ook graag de originele velgen houden, maar wel kleinere banden (maar heb daar geen verstand van...)
Wie weet meer? |
Je kan volgens mij gewoon 175-50-13 monteren staan ze alleen bol naar buiten. Ik wil liever ats velgen, maar ja kan niet allemaal tegelijk. Automaat was ook al stuk. Ga zelf proberen de stalen velgen breder te maken, gewoon voor de lol.
|
Quote:
voor het geld wat het kost om stalen velgen te laten verbreden kun je zelf niet prutsen hoor... kost 17 euro per wiel... |
toch weer 68 euro... :rolleyes:
|
68 euro verdienen maar wel een hele dag moeten hobbyen en prutsen op je wielen om geen perfect resultaat te krijgen :S.... m.a.w. breng ze weg, en ga die dag werken, heb je zo terugverdient ;)
|
als je toch staal hebt liggen en je vindt het leuk om eens te proberen... dan zou ik de 68 euro ook in mijn zakken steken... Maar zo heeft ieder zijn ding... ;)
|
Quote:
ATS Classic of Cup? Dan laat ik het namelijk meetellen voor een andere wielkeuze van mijn jetta ;) Quote:
aaieto meissie :wink: punt voor mevrouw :D |
Ik ga voor ats classic en nog even over die stalen velgen, waar kun je dat laten doen dan?
groeten |
Quote:
Hoezo? Gaan jouw wielen weer in de bingo dan? |
Quote:
De wielen gaan de bingo niet in, maar ik hou van unieke dingen... En aangezien ik toch eens van andere velgen wil wisselen.... ATSen gaan niet weg, sorry De BBSeb (E30?) die op dit forum te koop staan zijn mn droom, maar we komen nooit uit de prijs :( Mijn schuld, ik weet dat ze t waard zijn ;) Weet toevalig nog een setje, es kijken hoe ik die kan paaien |
er zit nu ook 175-70-13 op, ik wil naar 175-50-13
|
Mooie jetta, en ik ben ook voor het plan om de wielen mooi zo te laten zitten!
|
Zo, eindelijk even een update, er is weer genoeg gebeurd!
oude wielen zijn (naar binnen) verbreed naar 7J, er ligt nu Dunlop sp sport 2000 omheenin de maat 175-50-13, samen met een set behoorlijke spoorverbreders ziet dat er als volgt uit :D Verder zijn alle sierlijsten en wielkast omrandingen verwijderd, is de middendemper vervangen door een supersprint middendempervervanger (goh!) want deze liep nogal vaak over de grond :) Einddemper is momenteel nog eentje van sebring met een 60mm rvs pijp als eindstuk, deze wordt echter binnenkort weer vervangen voor een originele demper met dezefde 60mm rvs pijp, die sebring was onderhand nogal leeg geraakt, en dus behoorlijk luid.. :rolleyes: :D hij is nu aan de voorkant nog ietsje (+/-5mm) lager btw Verdere plannen: -trekhaak eraf -steenslagkapjes erop (zijn reeds besteld) -motor (hoe en wat ben ik nog niet over uit..) -plaatwerk en spuitbeurt (zelfde kleur) -ander stuur zie de foto's! |
Ziet er tof uit zo. Ik heb die van mij helaas weer moeten verkopen maar waar heb je die velgen laten verbreden?
|
Quote:
ik zag je al nooit meer rijden! :) heb de velgen bij van der mik in vinkeveen laten verbreden, maar er schijnt er in alkmaar ook 1 te zijn?? |
ey
had je het nog geprobeert met om je achterbumper los te krijgen? jetta ziet er netjes uit man. |
ja, maar mij wilde het ook niet zo lukken! :(
is t jou nog gelukt? |
heeeel mooi ding!
ps, ik heb nog een mooie set oldskool wielen... Maar denk niet dat je nog wat anders zoekt? |
Quote:
zoek inderdaad niet wat anders, maar als het een mooi setje is weet ik misschien wel iemand! Dus laat maar effe zien zou ik zeggen :) |
All times are GMT +1. The time now is 14:27. |