![]() |
Ziet er al goed uit.
|
gezien het feit dat ik krap in de tijd zit, laat ik de laswerkzaamheden uitvoeren door de beste lasser die ik ken. ;)
Ronald "DE Plaatwerker" Veldhuis ![]() Gelukkig staat ie niet alleen :mrgreen: ![]() Binnenkort weer meer! |
De lasser is klaar
Van ![]() Tijdens ![]() ![]() ![]() ![]() Finished ![]() |
Ziet er al een stuk beter uit zo :)
|
leuk werkplaatsje bij de heer ronald! Laswerken zien er weer goed uit
|
Bedankt, inderdaad Ronald heeft het goed voor elkaar! Fijne gozer!
Nog ff dit They stole my Fuchs :o ;) ![]() What's next! |
Quote:
ha,stole |
Quote:
;) |
Vrijdag meer ;)
|
dan ben ik eens benieuwd. ziet er al leuk uit :)
|
From
![]() ![]() ![]() Vrijdag komt vroeg deze week, weer perfect geregeld met de straler/coater! ![]() Banden komen volgende week binnen! |
i like!
![]() |
Hey Rob,
Ziet er netjes uit, weer eens wat anders dan de Fuchsen die iedereen al heeft...... |
Bedankt,
binnenkort maar eens ff kijken of hij weer mooi rood kan worden |
Even het stof hieraf...
Inmiddels vader geworden, waardoor de bus even op een laag pitje stond. Vanmiddag eens even wat gedaan; Wieldopklemmen gekocht, deze waren voor het stralen en coaten verwijderd, gemonteerd incl lekkere oude zwarte doppen. Hele vooruitgang, vind ik... Zonder, ![]() Met, ![]() Totaalplaatje, ![]() Dakrekje gescoord, alleen nog even steuntjes lassen om deze aan te laten sluiten op het dak, ![]() Overriders eraf aan de voorkant (te koop) :wink: ![]() Blijft heerlijk zo'n dubbele schuifdeur ![]() En een plaatje om het af te leren... ![]() Dat was het voor vandaag weer.. Keep you posted :mrgreen: |
Vandaag toch, ondanks dat hij te koop staat, even verder gegaan met het interieur.
Vloertje achterin alvast op maat gemaakt, hier komt nog een houten plaat onder. ![]() Begin gemaakt met het hemeltje, ![]() welke isolatie kan ik hier het beste voor gebruiken? Ga voor een dubbele schuifdeur eens een middenbank vinden.... Onmogelijk :shock: , dus dan zelf maar iets maken. 2/3 voorbank ombouwen Eerst even passen waar hij moet komen te staan, ![]() ![]() Iets te hoog, dus nog meer aanpassen. ![]() Mooie hoogte zo, eindresultaat volgt zeer binnenkort! |
![]() |
Jammer. Een bekende?
|
Nee, is naar Belgiƫ gegaan.
|
All times are GMT +1. The time now is 19:40. |