![]() |
Quote:
Euh spoiler (Kamei) moet nog steeds gespoten worden, kom er steeds niet aan toe, en kwa velgen :D Dit zijn de wintervelgen. Krijg heel binnenkort het volgende project binnen 7x5x16 OZ velgen. deze zullen dan nog flink bewerkt worden :cool: En dan hoop ik die er volgend voorjaar er onder te kunnen proppen. Ben ook nog bezig met aangepaste voorpoten zodat ik ook voor nog lager kan :eek: :D |
Vette auto, hoor weer es een keer wat anders :cool: vet vet vet
alleen van die spoiler weet ik t nog niet, lijkt me niet mooi, maar als jij het mooi vindt; vooral doen! :) |
Hmz daar het inmiddels meer en meer op een "project" gaat lijken, is er een vriendelijke moderator die deze ook zou willen droppen in het daarvoor bestemde gedeelte ? ;) :biggrin:
Gelijk maar een update(je) erbij: Krijg over een week of twee iig een stel FK highsport schroefset veren voor de vooras. Dit eerst als test oplossing. Deze moeten iig een beetje meer speelruimte geven kwa de gewenste extra verlaging :D Mocht dat niet de oplossing zijn komen er gewoon Golf3 voorpoten onder. Leuk zo'n classic. blijkt gewoon een golf 3 onderstel te zijn voor 90% Golf 3 onderdelen passen er zonder problemen onder ;) |
done ;)
|
Ik dank u :cool:
|
En als de modificatie lukt zal de classic ongeveer op deze hoogte/laagte zitten:
![]() |
Zo effe een dagje vervelen met dit als resultaat:
![]() :D |
doe eens een foto van het type wielen... heb nu geen idee wat er onder komt...
verder goed bezig natuurlijk... |
Zo zijn ze, maar zo komen ze er niet onder.
![]() maar dan met deze naafkap: ![]() Deze gaan eerst flink onder handen genomen worden, we gaan voor polijst pimp spelen namelijk :D |
ahaaaa... vrij modern dus. ben benieuwd
|
ben ook benieuwd, tot nu toe ziet het er echter goed uit allemaal hoor!
|
Quote:
Ach modern :D Origineel zijn die Exclusives rond 1995 ofzo al op de markt gekomen :p Past wel bij de leeftijd van de classic is ook een 96er (modeljaar zelfs 97) :D |
kzou zo`n classic een audi voorkant geven..verder super leuke auto!
|
Hey...
Gilex.. Zijn deze doppen: ![]() toevallig de doppen die horen op deze velgen?? ![]() |
Hmm.. denk t niet: 7 luchtgaten (in velgen) tov 8 in de doppen. Damn.. d'r staat toch 6K in de velgen.. (6 J, 14 inch)..
|
Quote:
6x14 klopt als een bus idd, wat er in de velgen staat moet ik nakijken, die liggen ergens achter in de schuur verstopt :mad: |
Nou ik heb de nummers maar niet op geschreven :p
Ben gestopt toen ik zag dat er naast 6Kx ook ook nog 1Hx en nog een paar op stonden :biggrin: |
<kwijl> <kwijl> <kwijl>, :eek: wat een wagen ,<slurp>, keep up the good work :tongue:
|
4 kleinere updates de spiksplinternieuw naafkappen zijn binnen
dus 4 keer: ![]() :D maar dan aangepast naar de Exclusive velg, dwz een extra gaatje voor een borgmoer. Heb nu alleen nog weer twijfels of ik wel de velgen zal gaan polijsten, jammer van die nieuwe naafkappen :eek: :D |
Zo de FK Highsport schroefset veren voor de vooras zijn binnen, nu alleen wachten op een droge avond deze week of ergens een garagebox of schuurtje vinden om de veren te wisselen en te testen :D
|
All times are GMT +1. The time now is 21:05. |