![]() |
Mooi idee en super uitgevoerd.
Ooit als eens hetzelfde idee gehad |
Wat een hok :D morgen avond het dak maar is ff wit kwasten!?
|
geweldig :)
|
Precies , morgen ff schilderen en dan de schuurmachine erop
|
Vanavond de xenon erin geknoopt . Kan nu zien waar de kuilen en bulten zijn in het donker .
|
Kleine update .
Van het weekend het dak wit geverft en begonnen met schuren :screwy: ![]() ![]() Wordt vervolgd :thumbup: |
Ja dat vind ik stoer.
Wou zelf ook altijd iets van een logo op de deur en dat vaal af schuren.. Dik! |
Erg gaaf! Staat ook goed zo geschuurd :)
|
Ernstig cool apparaat! Ergens zou ik wel een mooie set wielen hieronder willen zien!
|
Waarschijnlijk komt er 16 inch staal onder . Maar twijfel nog , dus voorlopig nog even het 14 inch verbreed
|
Van de week 16 inch staal met audi wieldoppen eronder geknoopt . Gelijk nog een 2,5 cm latten zakken . Lager gaat niet want het draad is op :screwy:
![]() ![]() Eerdaags weer veder met schuren |
haal aub die doppen eraf!
staat echt niet bij die look imo! Verder heeeeel gaaf project. i like :thumbup: |
Een eenvoudig doch plezierig projectje :D
|
De wieldoppen gaan eraf , laat de velgen deels stralen zodat ook die gaan roesten .
Zoek nog iets van chrome wielringen , maar dat zal niet mee vallen in 16 inch |
het "schuur-patina" is cool maar ik zou echt zorgen dat hij niet gaat roesten. Zonde man.
|
Nice!
|
ik zou idd net wat jaap zegt de roest achterwege laten.zonder die doppen staat sowieso beter.
|
Erg cool, maar inderdaad, die wieldoppen is geen porum. Mooi dat ze er vanonder gaan!
|
leuk projectje
|
ik zeg G60 staal! mooiiii... keep it up!
|
All times are GMT +1. The time now is 04:06. |