![]() |
jah kweet het maar of ik dat nou zo mooi vind
dan zou er ook een g60 voorbumper op moeten en dat vind ik niet echt gaaf bij een mk1 hou hem liever orgineel op de motor na |
ik heb vanmiddag de g60 met kabelboom uit de golf gehaald
nou heb ik het type kabelboom met 1 6polige stekker naast de ecu en een relais 90 in de kabelboom is dit de makelijke of de moeilijke variant |
fototje ervan?
de motorboom die naar de zekeringkast loopt, heeft die een stekker met een draad of 6. |
golf=deelbare motorboom.
ik vind het waardeloos om mee te werken,beter corrado of passat boom,zijn 1 geheel.heel gekloot om het teveel aan kabel met weinig moeite weg te werken. |
klopt volgens mij komt hij idd uit een golf de motor kwam daar iig wel uit
zal morgen even een foto maken |
welke aanpassingen zijn er nodig om de kabel schakeling passend te krijgen in de mk1 cabby
|
ik heb begrepen dat dit vrij simpel te doen is
dus van de week de mk2 maar eens in de shovel hangen en hem helemaal strippen dan kan het ombouwen beginnen van de remmerij en de motor + toebehoren |
de 2h motorkabelboom is onderweg hier heen
nou nog even zoeken naar een corrado g60 motor kabelboom |
Hoe ver staat het er verder mee? De golf 2 al gedemonteerd?
|
nou we zijn rustig de onderdelen aan het verzamelen
aangepaste motorsteunen zijn binnen versterkte motorsteunen zijn binnen en we gaan binnen kort de motor er maar is in hangen kabelboom omsolderen boel afmonteren en dan knallen de remmerij is aan de voorkant al gedaan ![]() ![]() ![]() verder heb ik voor het spatscherm waar een kleine deuk in zat een ander scherm laten spuiten en de kofferklep waar ook een klein deukje in zat ligt nog steeds bij de spuiter deze was niet helemaal goed gegaan en wordt nu over gedaan |
net de voor wielen van de polo naar stroeve gebracht
deze worden weer terug gebracht van 7,5j naar 9j zodat ze in de zomer achter op de cabrio kunnen ook worden ze direct weer opnieuw verdicht zo dat ze weer max shinnen van de week de voor wielen ook nog even heen brengen voor een verdicht beurtje dan staat de cabrio er dadelijk weer puik bij op 8,5 j en 9j |
hier nog een foto van de motor steunen
![]() |
het is een feit de motor ligt in de golf
vandaag nog even de hydrolische cil afbouwen nieuwe leiding trekken naar de hydrolische cil schakelkabels onder de auto bevestigen achter remmerij ombouwen achterste motor steun plaatsen spagetie spruitstuk monteren inlaat er weer op zetten dan de intercooler weer een mooi plekje geven achter de gril de radiateur komt daarna aan de beurt als dat allemaal gedaan is moet ik er nog een brandstof pomp onder bouwen en de kabelboom omsolderen en als het goed is moet hij dan lopen |
je moet er ook mee naar de rdw
papieren van de golf 2 meenemen ivm afkomst motor en steunen plaatsen tussen de veerpoten en tussen je draagarmen aan de onderkant |
ik laat niet om keuren
stabilisatorstangen worden wel geplaatst |
Waarom laat je hem niet omkeuren dan?
|
het begint weer ergens op te lijken
![]() @gertjan misschien later eerst afbouwen en zorgen dat hij weer perfect loopt dan misschien x naar de rdw |
lijkt mij wel verstandig om hem te laten keuren want als je iemand invalide rijd heb je wel een probleem.
|
en voor die 50 euro hoef je het ook niet te laten...
|
dat bedoel ik maar beter 50 euro betalen dan je leven lang met een andere gedachte rondlopen in je achterhoofd.
|
All times are GMT +1. The time now is 05:56. |