![]() |
Quote:
Yeahhhhh, maar was wel stoer geweest hoor :tongue: :biggrin: en ik kan heeeel mooi tekenen hoor :wink: |
Quote:
Ja hoor... jaaaaaren geleden reed er in Leeuwarden al een BX rond helemaal in die verf. |
Quote:
Vetjes haha :p maar goed jaren geleden lag ik nog in de luiers :D dus dat kon ik niet weten :wink: |
bij top gear hebben ze ee porsch helemaal gedaan met schoolbord verf...die aflevering heb ik nog op me pctje staan..gheghe...op de deur stond driver jermey clarkson gheghe
|
Hier de foto's :)
D'r zit wat meuk op de motorkap van de bomen, lak is wel strak :rolleyes: Nu alleen nog een keer ATS Cup of Pirelli velgen denk ik :) Maar dat komt van de zomer wel een keer :) |
Mooi man! En nu iedere meeting een krijtje op je kap leggen en kijken wat iedereen te melden heeft!
|
zeker stoer! :rolleyes:
vooral bij die kleur golf :biggrin: |
Komende zondag naar Full Speed in Rosmalen met m'n auto. Niet dat ie daar op het terrein staat maargoed, misschien dat iemand hem tegen komt op de parkeerplaats :P
|
Super gaaf!!!!!
wat kost zo'n potje bij de gamma uhm formido:P |
zo, ouwe topics uit de sloot trekken :)
heb t ook op mn Santana, kostte 14 euro ofzo voor n potje, half leeg na mn motorkap denk ik |
Een Golf 2 doe je met 4 kleine Flexa potjes, kost je net nog geen 4 tientjes ;) .
|
All times are GMT +1. The time now is 18:41. |