Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   >>::Lowrider23's Golf II Project!!::<< (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=90863)

J-9A-N 07-10-2011 19:35

Quote:
Originally Posted by lowrider23
Het doet me goed om te lezen dat veel mensen begrijpen waarom ik een auto koop, al kan ik er niet mee rijden . Er zijn ook mensen die zeggen ; wat moet je met zo een auto ? Maar het heeft dus een grote emotionele waarde voor me !


Dit komt waarschijnlijk doordat de meeste mensen hier op jaarbasis meer uren sleutelen aan hun auto dan dat ze er daadwerkelijk mee rijden. :D

Ik vind het ook geweldig dat je ouders het je mogelijk maken om op deze manier toch meetings te kunnen bezoeken. :thumbup:

Johan1982MK1 07-10-2011 19:37

Mooi Ding.
Worden ook zeldzaam in deze staat.
Mn kameraad heeft ook zo 1 in dezelfde kleur orig. NL
Veel succes met je auto :thumbup:

lowrider23 07-10-2011 19:58

Dat is zeker waar ! :thumbup: Iemand die niets heeft met VW snapt dat toch al minder goed denk ik .. :tongue:

Zeldzaam worden ze zeker, ik had de hoop opgegeven dat ik ooit een Golf als deze tegen zou komen ! Kleur, uitvoering, het is allemaal waar ik al een jaar of 10 van droomde ! :rolleyes:

De Pul 07-10-2011 20:00

leuke golf,en respect dat je evengoed zo toch de hobby in de praktijk gaat brengen:thumbup:

lowrider23 07-10-2011 20:10

Thanx ! Ik ga niet bij de pakken neerzitten, haha ! :thumbup:

C1Rob 07-10-2011 21:40

Goed om te horen en veel plezier met je mooie aanwinst! Succes morgen en wel eventjes fotos plaatsen als je hem hebt ;)

lowrider23 08-10-2011 08:47

Thanx ! komen foto`s als het beter weer is ! Vanmiddag gaan we hem ophalen, heb er zin in ! :thumbup:

B-ram 08-10-2011 10:56

Dan resteert er bij mij nog de vraag. Gaan er ook nog dingen veranderd worden aan je golfje??

lowrider23 08-10-2011 14:31

Is wel de bedoeling ja ! Maar wel subtiel, ik kijk wel wat er op mijn pad komt !

Golf staat inmiddels thuis, en wat is het toch een prachtig wagentje ! :wow:
Het regende wel pijpenstelen onderweg, maar wat deed het me toch goed om mijn wagentje onze bus in te zien halen ! :D

Het is dus een 1.3 met 54 pk en komt toch nog aardig van z`n plek . Ook nog helemaal geen gebreken gevonden, en mijn vader merkt het meteen als er iets niet goed is, na de T1, T2, Fastback en de twee Kevers die hij in het verleden al heeft gehad ! Ik ben weer helemaal gelukkig iig ! :thumbup:

vagspass 08-10-2011 17:12

type 2
 
eindelijk hoor,daar is ie dan!! :thumbup:
ziet er erg strak uit,kom van de week even kijken :jacks:
en aanpassingen geen probleem hoor,ik help wel met het 1 en ander :cheers:
hoedenplankje ga ik gelijk zoeken voor je.
komt goed jonghu :thumbup:
enne,.............. :postpics:

lowrider23 08-10-2011 17:20

Bedankt voor je complimenten maat !! Ik wist wel dat ik op je kon rekenen, hartstikke bedankt dat je een hoedenplankje gaat zoeken ! :eek: Dit is echt niks met van die gaten die ze er naderhand in gemaakt hebben .... :shake:
Enne, je mag er zelf ook foto`s van maken als je wil ! :thumbup:

jettaracing 10-10-2011 16:42

Machtig kerel ! Dus toch je eigen golf ! Mooi man , doet me goed dat je er zo postief mee bezig bent ! En ook nog een mooie golf ook ,heel veel plezier ermee iig !

En als je nog eens naar een meeting gaat ,laat het dan even weten ,kunnen we eens kennis maken !

sanderz 10-10-2011 17:42

waar heb je hem gekocht, locatie komt me bekend voor strijen??

lowrider23 10-10-2011 17:45

Dankjewel joh ! :thumbup: Het is er inderdaad van gekomen, iets vroeger dan verwacht maar ja .. :tongue: En gaat zeker helemaal goed komen met deze Golf !
Ik had het toen straks met m`n vader over jou steelies die je destijds had .. ;) Ik zat zo te kijken en dacht nog ; die hadden mooi geweest onder de Golf, vooral omdat het een dunne bumper type is hè ! :rolleyes:
Ik hoop je ook nog eens te treffen op een meeting ! :thumbup: Ik woon wel ver weg maar goed .. ;) In het uiterste hoekje tussen Belgie en Zeeland, dus aan de andere kant van NL, haha ! :thumbup:

@ Sanderz ; Inderdaad in de omgeving van Strijen ! :thumbup:

lowrider23 13-10-2011 09:27

Helaas nog niets kunnen doen aan de Golf vanwege de regen ! Wel al een paar keer in de tuin naar de auto zitten kijken, want ben wel erg trots op `m ! :thumbup:
Ik ben eigenlijk benieuwd of er veel bij komt kijken om hem een GTI look te geven . :) Denk dat de rode lijntjes wel mooi staan icm de bordeauxrode lak ! :D Hoe zit dat eigenlijk met het rode randje op GTI bumpers ? Zijn dat losse randjes die je er op kunt klikken ? :confused:

Madison 13-10-2011 10:15

Gaaf Christian :thumbup:
Toch je eigen Golf gekocht! :)
Smalle bumpers met rode randjes kun je ook nieuw kopen!
Of je kunt die rode randjes er misschien wel zelf op maken?

Johan1982MK1 13-10-2011 10:20

Die bumpers met een rode rand kan je nog wel nieuw krijgen. volgens mij kan je het randje er niet uit halen.
Maar die bumpers kosten ook niet meer het meeste.

Hier de link:

http://www.vw-wobshop.nl/index.php?...0000039&lang=NL

Heb ook al diverse malen hier besteld, eigenaar zit ook hier op het forum.
Klasse spul wat hij bij mij geleverd heeft. :thumbup:

lowrider23 13-10-2011 10:27

Madison : Inderdaad een eigen Golf, ben er erg blij mee ! :thumbup:
Ik zie het al ja dat ze nieuw zijn te krijgen, thanx ! :redface:

Johan1982MK1 : Bedankt voor de link, dat is eigenlijk precies wat ik zoek ! :thumbup: Ik wist overigens niet dat ze nog nieuw te krijgen waren ! :eek:

Bral 13-10-2011 11:34

ziekte of niet, dit is beter dan borduren, ik zeg goed bezig ;-)

lowrider23 13-10-2011 11:41

Dankje, vind ik ook hoor ! En m`n Golfje verzacht de pijn ook nog eens dat een paar weken terug mijn toenmalige vriendin verliefd werd op een ander .. :(
Dit is dus mijn nieuwe vriendin .. :tongue:


All times are GMT +1. The time now is 16:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.