Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Corradoprojekt nr.3... (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=53631)

breadfan83 13-06-2010 21:24

Mooie plaatjes Nigel, en dat komt niet (alleen) door de nieuwe camera. ;)

Vains 13-06-2010 21:47

Quote:
Originally Posted by caddy ron
hele mooie corrado, dat wat jullie hebben gedaan met het spatbord, dat heb ik gedaan met de 2 zijkanten, mijn vriendin dacht dat het niet meer goed kwam, maar goed ik had het al vaker gedaan en het resultaat is super geworden, ziet er wel een beetje raar uit als ie helemaal mat is geschuurd haha, misschien zien we ons in Asten/
Groetjes ron

Hallo Ron,

Dank je.
Ik was mij in het begin ook lichtelijk zorgen aan het maken of het wel goed zou komen :D
Misschien na de winter eens de hele wagen laten polijsten zodat ook de meeste krasjes uit de lak zijn...
Misschien tot asten

Gr.Nigel

@Chris: Thanks :D

Mike--1991 14-06-2010 13:27

Foto's zien der goed uit! Heb je het wel goed aanstaan zeg :eek:

Vains 21-06-2010 17:09

Quote:
Originally Posted by Mike--1991
Foto's zien der goed uit! Heb je het wel goed aanstaan zeg :eek:

Thanks Mike, dat gaat helemaal goed komen :thumbup:

Nog een foto van Asten afgelopen weekend, kon helaas maar eventjes aanwezig zijn...

Subdubbers bedankt voor de foto ;)

Vains 14-08-2010 18:58

Geen verdere updates aangezien ik voor een paar maanden in het buitenland zit. Wel kreeg ik vandaag een mailtje van mijn vader dat de wagens in goede handen zijn, ze glimmen weer goed :thumbup:

T.C.Z.L 14-08-2010 19:05

Kwam net langs je huis, Corrie stond weer lekker onder de doek.
En audi blonk inderdaad netjes! :thumbup:
Je hebt PB trouwens!

Roykee 16-08-2010 20:22

Ook hier nog maar even mijn complimenten achterlaten.
Wat heb je toch een gruwelijk dikke Corrado!

Vains 16-08-2010 21:11

Quote:
Originally Posted by Roykee
Ook hier nog maar even mijn complimenten achterlaten.
Wat heb je toch een gruwelijk dikke Corrado!

Bedankt Roy :thumbup:
Er staan nog genoeg dingetjes op de planning, welke ik beetje bij beetje wil gaan uitvoeren. Maar het doel is een originele C met wielen en verlaging :D

VwGolfMK2VW 17-08-2010 19:10

zeer mooi auto :thumbup: nooit gedacht dat gouden velgen nog eens ergens mooi onder zouden staan :D

Pedaalemmer 17-08-2010 19:25

toe maar en lekker in het buitenland zitten en een hulpje in nl om je auto's te verzorgen :D:D

De Limburger 17-08-2010 19:38

Als z'n vader het niet gedaan had, dan had ik het graag voor hem gedaan haha..

Heb nog een tweetal foto's beetje bewerkt voor je Nigel.
Vind je wel leuk denk ik.

Tadaa!

Deze is in mijn ogen de mooiste

Gr Ronnie

Vains 17-08-2010 22:24

Quote:
Originally Posted by VwGolfMK2VW
zeer mooi auto :thumbup: nooit gedacht dat gouden velgen nog eens ergens mooi onder zouden staan :D

Dank je, het was voor mij ook maar een gokje of het mooi zou staan. Maar ik ben tevreden :thumbup:

@pedaalemmer: mij hoor je inderdaad niet klagen :D

@de limburger: bedankt voor de foto's, ze zien er wel bizar uit zo met die kleurtjes :tongue:

LRR 14-10-2010 13:19

En Nigel, wanneer komt projekt Nr4 ??? ;)

eddyvwone 14-10-2010 13:55

ik denk dat er geen nr4 meer komt.

grtz eddy

De Limburger 14-10-2010 16:01

Nee tenminste niet van deze nee.
Gr Ronnie

LRR 15-10-2010 13:19

Hahaha, Oke !!! Kreeg net foto's van Marcus BBS. De VR6 staat mooi droog/verwarmd in een schuur in het hoge noorden hier !!!!! Naast een dikke mk1 GTI !!

Vains 15-10-2010 16:53

De corrado is gisteren inderdaad opgehaald door de nieuwe eigenaar :)
Voorlopig even geen Corrado meer, ik heb voor de komende tijd even een wat zuinigere en praktischere auto nodig...

gti-er 15-10-2010 16:55

Wat nu Nigel, verkocht! Had dit niet verwacht maar wat gaat er nu gebeuren! ;)

De Pul 15-10-2010 17:46

Quote:
Originally Posted by gti-er
Wat nu Nigel, verkocht! Had dit niet verwacht maar wat gaat er nu gebeuren! ;)

idd,donderslag bij heldere hemel?

Erik 15-10-2010 18:17

Quote:
Originally Posted by Vains
De corrado is gisteren inderdaad opgehaald door de nieuwe eigenaar :)
Voorlopig even geen Corrado meer, ik heb voor de komende tijd even een wat zuinigere en praktischere auto nodig...
Dude, WTF!!! :eek:

T.C.Z.L 15-10-2010 18:19

Zoals ik laatst al zei, blijf het zonde vinden Nigel!

vdWal. 15-10-2010 18:30

erg zonde idd :) mja zolang die bij een goedbaasje komt, bij een volgende auto zal het ook vast weer goed gaan komen :thumbup:

classic-edition 15-10-2010 19:16

En de bbs-en mee verkocht of?

LRR 15-10-2010 19:30

Quote:
Originally Posted by vdWal.
erg zonde idd :) mja zolang die bij een goedbaasje komt

Dat gaat zeker goed komen !!!! Mark heeft hem inmiddels in een verwarmde geisoleerde garage gestald !!! Verder zal de auto gekoesterd worden op dezelfde manier (dan niet beter) als Nigel dat heeft gedaan.

Heb Marcus BBS ervan overtuigd, geloof ik, dat de LM's eronder moeten blijven. :thumbup:

De Limburger 15-10-2010 21:57

Ja wagen is compleet weg gegaan. Jammer want verdorie die BBSen zijn echt mooi.
Gr Ronnie

Vains 16-10-2010 05:25

Quote:
Originally Posted by classic-edition
En de bbs-en mee verkocht of?

Ze zijn met de wagen meeverkocht..

Puc 16-10-2010 08:00

die was ook snel weg...
wat ga je nu rijden Nigel?

Erik 16-10-2010 09:58

Maar waarom verkopen?? Ding koste nu toch ook niks.

Vains 16-10-2010 14:35

Ik heb vandaag de in zeer nette staat verkerende Mk3 gti van R.C. G60 opgehaald, dit zal mijn nieuwe daily worden :D

@Erik: de gti is nog een stuk goedkoper in gebruik dan de vr6, bovendien heb ik iemand heel blij kunnen maken met de vr6 want hij stond eigenlijk niet te koop :thumbup:

R.C.G60 16-10-2010 15:03

Heeeeeey Nigel,

Vond super zo vandaag,ik wens je onwijs veel plezier met de golf..Deed me wel wat om hem de straat uit zien te rijden :( .Heb er 1,5 jaar onwijs veel plezier aan gehad.Maar me leed is ook wat weer verzacht,tis de corrado van mark niet helaas geworden,maar heb een passat weer gekocht...op de terug van mark even aangereden bij een garage bij me in de buurt en pats boem,ik was verkocht..onwijs strakke en mooie passat..moet ineens verliefd zijn op een auto en dat was bij die...ben echt blij dat ik zo snel al wat weer heb gevonden...Mag nu een paar dagen in de 5 Turbo van me Maat rijden,omdat de passat pas woensdag afgeleverd wordt....

Heeft je pa nog een een porsche gekocht op de terugweg :D ????

MVG René

LRR 16-10-2010 15:53

Quote:
bovendien heb ik iemand heel blij kunnen maken met de vr6

Heb je de foto's gezien Nigel die je ouders van Mark hebben genomen voor vertrek ??? Heb nog nooit zo'n brede glimlach gezien :D :D

Tevens mooi dat je weer een nette auto terug hebt inmiddels !!!

@Rene: Mooie strakke Passat !! :thumbup:

R.C.G60 16-10-2010 16:25

Quote:
Originally Posted by LRR
Heb je de foto's gezien Nigel die je ouders van Mark hebben genomen voor vertrek ??? Heb nog nooit zo'n brede glimlach gezien :D :D

Tevens mooi dat je weer een nette auto terug hebt inmiddels !!!

@Rene: Mooie strakke Passat !! :thumbup:

Ben ook wel heel benieuwd na die foto's van Mark en de Uber dikke Vr6 Corrie :thumbup: Hij was er heel blij mee,hij had hem al mooi lekker warm gestald..hij heeft echt een super mooie corrado in handen...

Bedankt voor het compliment over de passat,heb hem nog niet eens maar ben er nu al erg wijs mee :D ,ik kan me weer lekker uitleven met het poetsen dagelijks :D ,tis echt een uniek strak exemplaar..

Erik 16-10-2010 18:06

Ben je weer in het land dan??

Weet nog leuke velgen die wel cool onder die Golf 3 zouden staan. ;)

classic-edition 16-10-2010 18:06

Quote:
Ik heb vandaag de in zeer nette staat verkerende Mk3 gti van R.C. G60 opgehaald, dit zal mijn nieuwe daily worden :D

Hey Nigel,

Je hebt weer een mooie vervanger gevonden zie ik.
Heb je er wat meer info over?

Ik heb nog wel een heel mooi set velgen die er perfect onder zouden staan. Speedlines kunnen worden ingeruild btw :)

Gr.

Marco

De Pul 16-10-2010 18:19

wel een leuke golf nigel,zal evengoed nog wel het nodige aan gaan gebeuren....

gti-er 16-10-2010 18:43

goed bezig Nigel, ben benieuwd wat je hiervan gaat maken! :thumbup:

De Limburger 16-10-2010 19:59

Hij is echt heel mooi, en echt heel strak nog, paar kleine veranderingen en dat ding is klaar!
Gr Ronnie

Vains 16-10-2010 21:49

Quote:
Originally Posted by R.C.G60
Heeeeeey Nigel,

Vond super zo vandaag,ik wens je onwijs veel plezier met de golf..Deed me wel wat om hem de straat uit zien te rijden :( .Heb er 1,5 jaar onwijs veel plezier aan gehad.Maar me leed is ook wat weer verzacht,tis de corrado van mark niet helaas geworden,maar heb een passat weer gekocht...op de terug van mark even aangereden bij een garage bij me in de buurt en pats boem,ik was verkocht..onwijs strakke en mooie passat..moet ineens verliefd zijn op een auto en dat was bij die...ben echt blij dat ik zo snel al wat weer heb gevonden...Mag nu een paar dagen in de 5 Turbo van me Maat rijden,omdat de passat pas woensdag afgeleverd wordt....

Heeft je pa nog een een porsche gekocht op de terugweg :D ????

MVG René

Hey René,

Mooie passat die je hebt gekocht :thumbup: Wat ligt er voor een motor in?
De golf heeft super gelopen, ben er heel erg blij mee.
Theo Jansen hebben we trouwens niet meer kunnen vinden :D

Vains 16-10-2010 21:52

Bedankt voor de reacties.

@erik: ik ben gister teruggekomen in NL, wat ik met de wielen ga doen ben ik nog niet echt over uit.

@marco: Het is een 94-er gti-edition met 199xxx op de klok. Hij is altijd super onderhouden geweest maar dat zie je er ook direct aan af :thumbup:

R.C.G60 17-10-2010 09:16

Heeeey Nigel

Theo Jansen niet gevonden,dat meen je...het was zooooooooooo dichtbij hahahhaa..nouja,miscchien maar beter ook,man man dan waren jij en je pa verkocht..en dan waren jullie niet met de mercedes en de golf thuis gekomen maar ook nog met een auto met het uber embleem :D hahhahaha...
Super dat de golf goed bevalt,..de passat is niks snels of wat dan ook...is een 1.8 20V..125 pk,maar echt in een super super nette staat..Heb weer een poets auto :D gevonden waar ik me weer wekelijks op kan storten :D

MVG René

All times are GMT +1. The time now is 16:57.