![]() |
:D
![]() |
Poetsspul :D
|
Kamei X1 velg 15x7, ET 26, met gepolijste rand. nieuw in doos :D
|
Deze komen onder de Audi..........Audi wielen onder een Audi......het moet niet gekker worden :screwy:
![]() |
een McD-houder voor in het dashboard! :D
|
* nieuwe thermostaat, waterpomp, distributieriem en spanrol voor ut gti-tje
* 2 remslangen (links- en rechtsvoor) voor de Cabrio * armsteun voor de Variant (immitatie) |
lucht,benzine en oliefilter en complete distributieset voor de daily.....
[krap 400 euro,en dan moet ik het er zelf opzetten :redface: ] |
Paruzzi treeplanken voor de Kever. Wel een B kwaliteit ipv A want het is toch een rat. :tongue:
|
m'n Snowflakes!
![]() |
Quote:
gaaf :thumbup: |
Quote:
thanks! enkel nog xwachten op de centercaps, ze hadden geen meer in stock toen ze de velgen hadden opgestuurd :mad: |
Alvast weer een verse APK op de T3 doka, terwijl hij nog tot de 24e gekeurd was.
|
4 liter primer + 2 liter verharder, 8 liter topcoat + 4 liter verharder, 3 liter thinner, 1 liter activator ;)
|
Non VW..
Voor de E30 M3 een paar onderdelen 330mm 8pots K-sport remmenset voorkant K-sport Schroefset 37 voudig instelbaar (driftspec) ![]() ![]() |
Mooi speelgoed!
|
2x 195-65-15 conti premiumcontact 3 + uitlijning voort geliefde golfje
Stuurt trouwens een stuk lekkerder dan de ecocontact 3. Eerlijk gezegd niet zoveel verschil verwacht. Volgendd keer eens sportcontact proberen:) |
Quote:
Premium contact 3 bestaat niet, zal de 2 zijn :thumbup: |
Quote:
Hehe betweter;-) je hebt idd gelijk! |
312mm geventileerde remschijven achter voor de E30 M3
met Porsche klauwen... |
funny console voor mijn "tittentacho" :)
![]() |
huh wat is dat precies?
|
Een verse 3.0 vr6 motor met compressieverlagende JE zuigers
|
Quote:
Als dit een reactie is op dat onderdeel van mij. Tis iets van de jaren 1979/1980 een console op de plek van de centrale (mono) speaker in je "tittentacho" dash :D ik kwam m weer tegen en vond het wel grappig staan in mijn nieuwe setting :rolleyes: Ik zoek alleen nog een motometer analoog klokje om het op te vullen, maar de meesten zijn VDO :mad: |
Quote:
VET kerel... best n bult meters.. :thumbup: Dan weet ik bij wie ik met de M3 klokken winkel terecht kan.. |
geventileerde en geboorde zimmermann remschijven en blokken voor mijn beemert
en gewoon een mooi picje van de e30 (van mijn broertje) waar ik nu mee in garda ben :) tis wel echt heet hier 37 graden :P ![]() |
Bluetooth OBD2 uitleesunit en android software om op de foon de waggel na te pluizen :)
|
Vet en werkt het ook een beetje en via wie heb je de OBD2 stekker gehaald
|
Quote:
Werkt leuk :D heb net de volledige (betaalde) software uit de market geplukt en kan dus nu de foutcodes ook wissen :thumbup: ik weet niet of ik hier reclame mag maken of dat het onder reclame valt maar het was DEZE dus :D Levering binnen 24uur binnen :screwy: nog nooit zo snel iets in huis gehad :eek: FILMPIE |
phoo en paar liter verf plamuur een strakmaker gehuurd en een spuiter voor de westy voor de bus een nieuw westfalia hefdak ,,dubbel din navi orgineel voor me daily rvs groep n uitlaat voor de 1 ,,,en nog is de boel niet af,,,
|
Quote:
Dit is interessant! Heb je ook al ondervonden of bepaalde functies bij jou niet werken? Handig ook, de link van het filmpje :thumbup: |
Nieuwste aanwinst(en);
Gisteren; - Golf 1 GTI Vandaag; - Achterwiellagers voor de T3 - Koni schokbrekers voor de kever Geld weer op ;) |
Heb m vandaag in mijn bedrijfsbus (Renault Trafic) gehad en alles werkt zelfs de foutcodes uitlezen en wissen.
op deze url zie je een screenshot van mijn foon :) ![]() |
Ontsteking voor de 16v Weber :)
|
een vervangende voorruit
de oude klapte kapot op de rijksweg en zit nu in een emmer . . . .. |
voor mijn jetta mk2...... subframe,draagarmen,fuseekogels,3 motorsteunen,stabierubbers,tussendemper,bougies en een bougiekabelset.
voor onze vento....elec raammechanisme,Gl achterlichten,distributieset,olie+filters. |
DBilas inlaat voor 45er Weber's voor mn 16v :)
![]() |
Na 3 jaar toch maar eens de Cabby van stal gehaald om een remleiding te vervangen die ik afgelopen zaterdag had gekocht :)
Kan er eindelijk weer eens een APK-tje op :rolleyes: Toch knap van het waggie dat ie zin had in een blokkie om na zolang stil te hebben gestaan. ![]() |
Niet specifiek voor de auto maar toch:
![]() 94 delige mannesmann doppenset uit de greenline serie, lijkt me wel een mooie betaalbare set :) |
zwaailamp en toerenteller voor mijn kubel 181
en een paar stickers voor mijn passat b1 op vanfest in engeland gekocht:D |
een nieuwe versterkte SACHS koppelingset ... thx to doridaan :)
nu alleen nog binnen krijgen en monteren :) |
All times are GMT +1. The time now is 06:22. |