![]() |
Ok, de ouwe van mij waren 16" namelijk...
|
Quote:
Voor mijn 15" RS 001. Wil voorkomen dat ik dalijk met de verkeerde maten zit, want echt goedkoop zijn ze niet. Dus liever in één keer goed. |
Quote:
die bbsen op dat zwarte golfje lijken precies op hetgeen wat ik heb. Das dus 7 en 8j maar weet het niet zeker. Ik heb bbs 017 en 018 |
Zijn ze gewoon de normale maat,
want RS001 is normaal 7J... Daar zou ik 165-45 Federals opgooien...! 7 & 8J zou ik 165-45 en 165-50 op doen. |
Quote:
165 Vind ik niks. Het zal waarschijnlijk 185/45 en 195/nogiets worden. Als 185/40 bestaat wil ik dat, zodat ik toch nog goed plat kan met de iets bredere velgen. Heb alleen voor die 195-ers nog niks gevonden... of iemande ze ook 195/35 of 195/40 maakt? |
195-35 en 40 zijn er niet in 15"
Dan moet je voor een 185-45 gaan, maar heb je alsnog een Nankang... Beetje BBS love nog. Net mijn wielen ven onder mijn broertje zijn auto gepast. heb ik vast een idee wat mij te wachten staat! Vind het persoonlijk echt ruig staan! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() heb nog paar leuke bbs liggen maar zijn nog niet klaar,hier vast een opwarmertje. |
Quote:
Jaaa.. 10x beter dan dat groene hart! Heel vet! |
Ik vind die groene juist veel vetter bij die auto .. maar dat weet Bob ook wel :D
Gelukkig zijn die 17ers van Bobby en komen die niet onder de groene van Jacky.. |
Héél goed Bob!! :cool:
|
Thanks boys...
kan ook niet wachten om ze te monteren. Wacht nog op een setje adapters, maar die heb ik gisteren pas besteld, omdat ik wilde weten of het kwa maat uit zou komen. En ik moet mijn wielkassen zsm rollen, want anders past het sowieso niet :( |
Quote:
Heel dik setje vooral icm de rode emblemen :D Zitten de randen nog in de originele blanke lak? |
Randen zitten nog in de blanke lak ja.
Setje is gloednieuw uit de doos gekomen. Had sinds gisteren nog nooit een wielbout in gezeten... Zo dus... :D ![]() ![]() ![]() |
Zitten ook BBS stickers in de rand,
maar die vallen helemaal niet op, haha! De laatste foto heb ik er al wel de bijgeleverde BBS ventielen en rode logo's in gezet. Waren orgineel met zwart/gouden 3D logo's. |
Quote:
Is dat je prive slaapkamer voor als Debora je zat is :D ;) Maar mooie setjes Peter!! |
Damn die gouden Rennsport wielen heerlijk.
Verkopuuuh Peter :D Zal wel 18inch zijn? |
Die Rennsports, RS'n en Steiners (of hoe heten ze)
hebben toch wel de voorkeur... |
Mooie vondst bob !!!
:D |
Volgens mij is zelfs die doos geld waard :D
Hoe vaak zie je een originele bbs RS doos. Quote:
|
@Bob: you lucky bastard you !!! ;)
Maar hoe vind je nou in de vredesnaam zo'n set die nog in dozen zitten. Zoiets overkomt mij nou nooit he !!! Groeten Fred |
![]() :D :D :D |
Heel gaaf Bob zo'n set RSen in originele staat :eek:
|
Ik ben er ook érg blij mee... :D
Dit kon ik gewoon niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik was al heel lang op zoek naar een set 301's en had Ruud (VW Shop) ook gevraagd zijn ogen open te houden en die belde in eens op dat hij een soort vergelijkbare set op e-bay had gevonden dus heeft hij de koop voor me geregeld, omdat ik geen e-bay heb. En heb ik de wielen 44 km. van mijn huis af opgehaald in Duitsland :D Wielen zijn net zoals 301's ook 7,5J en ET33, alleen hebben deze een vlakker hart aan de achterkant, maar een bredere buitenrand dus achteraf nog mooier dan een set 301's :D Deze hebben een 1J buitenrand... |
![]() |
Zal wel fijn poetsen zijn op deze manier :D
|
is ook wel te zien jah ;) bij de dop en tussen de boutjes en het spuit/coat werk vind ik ook niet echt strak
|
waarom steekt er uit boutje uit en zit niet vast ??
|
Zo te zien net opgemaakt, ontbreken ook banden.
|
Gister de BBS RM velgjes van Rico_90 onder mijn polo g40 gepropt.
reacties????!!!! :D [IMG] ![]() [/IMG] [IMG] ![]() [/IMG] ![]() |
Quote:
Super dik! :thumbup: |
Quote:
VETTE SHIT :rock: |
mooie wielen maar te breed aan de voorkant!
|
niemand leuke foto's van bbs rx'en
rs'jes zijn er al genoeg gepasseerd :D |
![]() |
Gaaf hoor, die doppen zo.
Gelijk ook minder kans dat zo'n mafkees ze op een meeting d'r af komt schroeven. |
Haha zoals op edition afgelopen jaar....beetje jammer !
wel heel gaaf wiel zo met het gouden hart. |
![]() ![]() RS GT 006 |
Quote:
![]() poetsen (en zelfs wassen) is inderdaad niet fijn.. als je uitschiet liggen je vingers open. ik ben me velgen nu aan het polijsten, omdat ze de winter in de schuur niet hebben overleefd, das helemaal een ramp. ik heb de boutjes nu zo'n 2 jaar, maar ze waren na 1 zomertje al helemaal verroest, aangezien ze gewoon van staal zijn heb ze nu weer helemaal opgeknapt en zijn ze weer netjes, is al de 2de keer dat ik alle bouten en moeren heb vervangen dus laat ze er nog maar even in. |
![]() :D |
Quote:
wow!!! nice!! |
All times are GMT +1. The time now is 09:27. |