![]() |
we verwachte wel bijna filmpje van lopende aba :) :tongue:
hahahah maar supper werk hoor pakt alles top aan . ga zo door :thumbup: |
|
|
Was je alweer terug Peter? :)
|
Dat ziet er super uit , ook benieuwd naar een filmpje .
Succes ,greetz |
Ik ook maar dan heb ik eerst het spruitstuk nodig want een filmpje zonder broem broem is niet leuk ;)
|
Dik !
|
Quote:
Haha ja dat is waar . :D |
Quote:
kom op peter ..hahaha we wachten met smart , :) :thumbup: |
Kijken wie er eerder een filmpje heeft Peter, jij of ik? Mijn blok er gisteren in gehangen... Het ziet er zoals we gewend zijn weer pico bello uit!!!
|
Filmpje kan ik vanmiddag hebben maar of hij zo interessant zou zijn :rolleyes:
Wel lekker dat het blok er in hangt Joris :thumbup: |
Dat is mijn maatje, de man die alles weet! Morgen de koeling maken... Eens zien of ik een knappe stalen leiding voor om het blok vinden kan :) |
Super mooi om te zien!
Wat is het voor apparaat wat hij gebruikt? |
Dat is een timinglight, ofwel ontstekingslamp, daarmee kun je je tijdstip van ontsteken goed zetten!
En nu weer on topic: hoe staat het ermee Peter? Heb je je spruitstuk er al op zitten? |
Spruitstuk is klaar ligt alleen bij de afwerker die op vakantie is :D
Als hij er is moet ik alleen nog even de kop weer uit elkaar halen om de lichte Schrick stoters en sterkere veren te monteren. Inlaat bewerken naar de over gang van de inlaat spruitstuk. En dan kunnen we aan het starten werken ![]() Ben nu me spullen voor de remmen aan het verzamelen heb een setje op maat bestelde RVS leidingen gekocht. Dan al het missende koper halen om de remmen te ontluchten. Zaterdag de achteras er weer op en dan ook de tank aansluiten even de vulpijp testen of hij mooi valt anders heb ik een andere nodig. Heb ook gelijk vandaag wat spulletjes binnen gekregen om de vulpijp netjes te monteren :thumbup: ![]() |
Heb je er nu een koppakking tussen? Zoja, dan zou die voor het mooie vervangen moeten worden... Wij hebben weleens zonder problemen eentje losgehaald en gemonteerd, maarja, in het verleden behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst! :D
Het lijkt wel of jouw budget grenzeloos is??? Ik heb 4 verschillende typen stoters erin zitten, geselecteerd uit een hele bak met van die dingen.... Morgen naar de sloop op zoek naar wat slangen voor de radiateur, dan in de avond misschien een rondje hobbelen! |
Ik vind het echt prachtig om keer op keer te zien hoe je zo'n hoog niveau kan bereiken en vasthouden. De golf staat er werkelijk prachtig bij!
|
Quote:
En waarom richt ie 'm op distributiezijde? |
Quote:
Omdat die daar misschien een bdp markering heeft gemaakt. Zeker als er een afgedraaid vliegwiel pp zit ikzelf draai dan ook de markering op het vliegwiel weg. |
Quote:
Maar de bouten zitten niet aan getrokken dan neem ik aan dat de pakking nog niet ingedrukt is eb vervangen moet worden :confused: Quote:
Zeker niet grenzeloos :D kost tijd en ik ben toch al weer een half jaar bezig net voor de kerst is hij naar Branko geweest om de roest te verwijderen. 2e week Januari op gehaald bij de spuiter en sinds dien is het een gezonde manier van bouwen aandacht aan de familie en kinderen. Soms geen tijd om aan de MK1 te werken ivm met werk. Maandag ga ik weer voor een week naar Duitsland wordt er dus ook niks gedaan maar wel extra geld verdiend voor de MK1 :cool: Quote:
Dank je wel Yuli ben er zelf ook zeer blij mee :thumbup: Quote:
Dan draai je wel heel veel weg bij mij is de markering nog wel te zien :D |
Tsja, dat doen we altijd zo eigenlijk :p
|
Peter, :thumbup: nee dan kun je hem zo nog een keer gebruiken!
|
Dacht ik ook maar idd als ik hem al op moment had vast gezet dan kan je hem idd beter niet meer gebruiken :D
|
Klopt worden maximaal afgedraaid, is ook niet voor straatgebruik.
|
Duidelijk :)
|
Vandaag de achteras er weer onder gemaakt ,schijven en klauwen gemonteerd.
Handremkabels die ik had bij de Girling 36 geprobeerd past wel maar is wel heel strak. Dit waren Scirocco 16V kabels 533 609 721 1738 mm lang en ik ga nu toch voor de Golf2 16V kabels 191 609 721 A 1840mm lang dan kan ik de kabels ook gewoon weer vast zetten zo als het origineel zat. Nu gaan de kabels bij de bevestiging van de achteras punt er niet langs maar gelijk onder door waar door ik ze daar niet vast kan maken ;) Vulpijp die er op zat geprobeerd maar de tankdop zat altijd scheef t.o.v de body en dit is nog steeds zo :mad: Dus ik denk toch dat ik op zoek ga naar een originele vulpijp ,weet iemand of die van een Cabrio ook past ????? En ik ben op zoek gegaan naar een plek rechts achter voor de pomp deze had ik altijd op me schutboord maar ik werd er op gewezen bij Biesheuvel dat deze pomp heel goed duwt en minder zuigt. En als hij dan op het schutboord zit moet hij toch een heel eind zuigen en maar een kort stukje duwen. En op het schutboord maakt het echt een tering lawaai zelf met van die rubberen schokbrekers :shake: Dus achter wordt het moet alleen nog even kijken hoe :D ![]() ![]() ![]() Scirocco 16V handremkabel is iets te kort ![]() ![]() Tankdop zit scheef :mad: ![]() Elektrische brandstof pomp. ![]() ![]() |
Hoi style
Waarom zet je de facet pomp niet onder de motorkap |
Quote:
:thumbup: |
Om dat ze bij Biesheuvel zijde dat hij dan een te grootte afstand moet over bruggen kwa zuig vermogen.
Dus van uit de tank naar voren 1,5m zuigen en dan is het bij de pomp en dan duwt hij het 50cm verder naar de carbs. Mij werd gezegd dat deze pompen makkelijk de 2meter naar voren kunnen duwen en zo dicht mogelijk bij de tank moet zitten dat hij niet zo veel hoeft aan te zuigen. De mannen van Biesheuvel zijn toch ook niet de eerste de beste. En ik had hem op mijn schutboord maar dat nooit meer de trilling van de pomp hoor je in de auto. |
Ja dat klopt van het trillen maar dat was bij mij alleen in het begin bij het starten
Als de auto draait hoor je hem niet meer heb jij ook een radiator laten maken of gaat het bij jou wel met de carbs mijn kelken zaten namelijk voor de radiator en ik wou ze vrij hebben voor een betere lucht stroom jammer dat ik hier geen foto,s op krijg wel een mooi zicht is het geworden Gr nick |
Vulpijp van een cabrio zal niet passen.. Deze zijn te kort. Ik had laatst 1 besteld voor mijn cabrio via wobshop en had hem zelf moeten inkorten. Theo van wobshop heeft er wel te koop :thumbup:
|
Ik heb de grootste uitvoering met vuldop op de radiateur.
deze heb ik uiterst links gezet zo ver als mogelijk dan geen dicht fan kap maar een spall fan. En dan moet hij toch best wel goed lucht happen ieder geval 100% beter dan boven de uitlaat spruitstuk :D Niet echt goed te zien op de foto maar ik moest ook ruimte hebben voor me oliekoeler radiateur. ![]() |
Quote:
Maar hoe was de pas vorm ? Want me tank dop zo wil ik echt niet hebben ;) Noem me maar een zeikerd maak niet uit :tongue: maar ik zag wel dat een originele nieuwe bijna 100€ kost :eek: ![]() |
Ik heb m'n vulpijp om dezelfde reden verandert en achteraf gezien dat ze rot was :) dus dan zijn we 2 zeikerds! Pasvorm was zeer goed. :)
|
Dat klopt altijd beter dan boven je uitlaatspruitstuk
Wat is dat zilverkleurig ding aan de rechter zijde van je kop ? |
haha, niet echt een zeikerd..
Je hebt gewoon alles graag juist en dat zien we over heel je project :) Mooie updates :thumbup: |
Quote:
Oke dan toch ook maar eens kijken bij Wob voor de dichte uitvoering dan want die ik nu heb gaat hem niet worden ook al is hij niet rot :D Quote:
Dat is mijn VDO olie druk sensor voor de VO meter in het middenconsole ;) Deze paste niet direct kwam tegen me waterflens aan. t-stuk gehaald en alles kwam goed :D ![]() ![]() ![]() Quote:
Thanx Shon :thumbup: |
Quote:
Mooi filmpje Joris en dat zonder motorkap genoeg lucht zou ik zo zeggen. En Rene bedankt voor het aan passen van de link was eerst idd niks zichtbaar ;) |
Welk onderdeel van je wagen heb jij geen foto's van? Of loop jij meteen naar je wagen om een plaatje te schieten? :)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:57. |