![]() |
:wow:niks meer aan doen...
|
ziet er erg gaaf uit Chris.
|
:eek: :eek: :wow: VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT
|
Wit is the bomb ;)
|
zal eerdaags eens langs de showroom van je pa en ma lopen en naar binnen gluren :thumbup:
Quote:
|
Kan je doen Appie...je kan ook een keer komen kijken als ze beide thuis in mn garage staan ;)
|
Quote:
als ze in je garage staan kom ik opzeker langs :thumbup: |
Quote:
En de bouw van de garage is in volle gang nu:) Ben de bestaande carport-schuur aan het ombouwen naar een dubbele garage... Oud: Gister begonnen,muren van de schuur laten doorzagen,dak verstevigd en vandaag de muren eruit getikt.. Nu duidelijk zichtbaar hoeveel ruimte het is..5.10m breed en 5.50 diep (binnenmaten) :D Hoop over een maand beide Golfjes binnen te kunnen zetten.. Voorlopig hier druk mee bezig en de auto's zijn erna weer aan de beurt.. |
Dit gaat een hele mooie garage worden zo te zien :)
|
dat word zeker een hele mooie garage (ik is jaloers ;) )
|
Ook zo'n verbouwing is leuk om te zien! Maak je dan gewoon een deur als doorloop naar de tuin? :)
|
Quote:
De opening in het midden op de achtergrond,zijn 2 'openslaande' deuren..dus de doorloop is er al:) In de garagedeur komt geen loop deurtje..gewoon 1 grote deur |
he, die oprit ken ik... alleen te vinden met tomtom... :lmao:
|
Quote:
Inderdaad !! :D |
Ja...zonder Tom Tom vind je mn huis nooit ;)
|
Mooie plaats.. kan je een ideale ruimte van maken zo!
|
word een leuke garage man en zandevelt is soms al raar, maar dat daarzo is helemaal een raar zooitje tomtom zeker nodig :P
suc6 er mee |
Quote:
Mooi, kun je er straks nog eentje in de tuin kwijt ook :tongue: |
is wel lekker zo'n grote garage :) ...... heb ook een dubbele alleen ik heb m zo vol met rotzooi staan dat alleen de mk1 gti erin past.
Succes met de bouw ! Groeten, Harold |
IK SNAP 'M NIET! Als je met 2 'openklapdeuren' van de tuin in de garage komt, moet je dan elke keer de garagedeur open doen om van de garage naar buiten te lopen? :redface: :D
Wel supervet! :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 12:51. |