![]() |
Quote:
Klopt, wielkasten moeten zowiezo mooi gevult zijn!Deze zijn gewoon te klein en te smalle bandjes. Thnx, maar krijg die kleur niet echt goed op foto..Zal wel ff aan een maatje van me vragen of hij paar knappe foto's wilt maken, hij heeft een knappe camera. Als ik updates heb zal ik wel ff foto's plaatsen :thumbup: |
![]() |
Vind dit toch een stuk dikke dan die hierboven^^!
![]() ![]() |
Zeker dik...vooral die windkappen boven de zijruitjes ;)
|
^^ Zeker, moet ik ook maar ff bestellen is nog handig ook!
|
Vanmiddag met een maatje van me ff paar foto'tjes gemaakt van me civic met de nieuwe wieltjes..Hij is nog een beginner haha.En ik weet 't hij moet zakken!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Op deze foto's zie je ook beter de kleur van de civic!Foto's zijn ook niet bewerkt.. |
leuke wieltjes !! .... zal ook wel staan onder een golfje mk1 :)
|
Nice, maar van mij mag er wel iets op met meer lip en breder :)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Inderdaad: level 1
|
![]() |
![]() |
Quote:
Set gaat weg, komt een 'simpeler' setje wielen voor trug..Wil voor beetje 'racey' look gaan.Volgende week gaatie naar de spuiter en word hij helemaal strak gemaakt.Voorkant heeft veel steenslag opgelopen afgelopen weekend, dus complete front word opnieuw gespoten en R.A scherm word gespoten ivm klein roestplekje.En daarna verder met 'leuke' updates :cool: |
Quote:
man man man, wat een droombak!! |
Heerlijk zo'n subtiele impreza :thumbup:
|
Zooo gaaf die wielen he!
Ook zeker een hele tofe subaru! |
Die wielen zijn idd vooral vet :D
|
![]() |
![]() ![]() |
Civicje gaat toch wel een stuk lager, heb een nieuwe schroefset geregelt!
Gaat om de set onder deze civic EK3, Jamex prostreet hardheid verstelbaar! Stond hier achter op z'n laagst en voor kon hij nog ietsje.. ![]() ![]() Dus kannie een mooi stukje lager :thumbup: |
Meer pics van die?
Die had toen toch ook van die witte wielen enz? Echt een dope ding, zeker zo plat.. |
All times are GMT +1. The time now is 21:20. |