![]() |
Hallo Kees,
Ik heb je enige dagen geleden een PM gestuurd maar nog geen reactie terug....... Groeten Jeroen |
ik ben benieuwd naar mijn juwelen.....
|
Ik ook....
He Keessie, heb je al foto's van de vorderingen? |
misschien is tie op vakantie, via de mail blijft het ook errug stilletjes.
als ik die berichten zo lees heeft kees aardig wat hooi op zijn vork liggen... |
of misschien juist weer aan het werk... :D
|
ja klopt ja
aan het werk als ik altijd achter de computer zit gebeurt er niks he |
Hoe dan ook, IK vind dat de BBS-jes er erg strak uitzien!
Aan iedereen: Laat die jongen ook een centje bijverdienen; iedereen kan voorzichzelf bepalen, of ie er geld voor over heeft. Ik neem aan, dat er bij een eventuele opdracht eerst resultaat moet worden geboekt, voordat er zo-wie-zo betaald gaat worden.... B.T.W.: Wat kost het, zoals al eerder werd gevraagd? Met name voor een setje ATS cup-velgen; vind ik persoonlijk erg mooi, maar dan wel mèt de zwart gespoten delen in het hart, zoals ze ook verkocht worden. (dus niet hélemaal BLING-BLING...) René. (één van de vele, heb ik al gemerkt) P.S. Om jezelf "Polijster Kees" te noemen, vind ik dan weer iets te overdreven, dat wel. Noem jezelf dan: "Just in Kees", of zoiets.... Ik weet het, mijn naam is ook niet erg origineel... |
(sorry, niet helemaal wakker. Ik schreef deze post (hierboven, #369) naar aanleiding van het lezen van alleen pagina één en kwam tot de ontdekking, dat er nog 18 pagina's waren... Blunder!) Al deze pagina's "ff" gelezen en toen maar dit gepost...
Gelijk ff van de gelegenheid gebruik maken, om die Kees mijn complimenten te geven. Door zijn kunsten loopt deze topic al naar de 370 posts en het einde lijkt niet in zicht. Erg leuk om te zien hoe de velgen ervóór een erna uitzien. Zeer goede reclame voor jezelf! Vooral doorrrrrrgaannnnn!!!!!!!!! KBS rulezzzzzz!!!!!!!!!! René. |
dus............
|
Zou het in de naam Rene zitten misschien? :p
|
whahaha.... de naam zal het idd zijn...
tis wel een mooie binnenvaller op het forum iig... welkom. ;) |
eikels:)
|
Idd ja,
Niet alle René-s over één kam scheren, hè?! ;) Foutje is zo gemaakt, maar ik heb mij toch ook meteen veronschuldigd? Hoe dan ook, ik ben meteen "bekend"! :D René V. |
waarom altijd zo ver :(
ik heb ook nog setje velgen zitten dat eens onder handen zou mogen genomen worden....... |
wat is ver? je bent zo in friesland hoor....
|
Quote:
ja wat is ver? |
Kan me voorstellen dat je niet zomaar ff vanuit limburg naar friesland rijd....daarvoor zijn er genoeg polijsters in nederland om te voorkomen dat ej dat hoef te doen.
|
Mit komt uit België.. ;)
|
nou en? ik rijd elke week naar roosendaal..is maar een klein stukje hoor...;)
|
Quote:
Nee, dat doen we ook niet hoor.....................maar zorg er dan ook voor dat je niet zo overkomt als die andere !!! ;) ;) ;) ;) ;) ;) Grtz............... LRR Ps: Sorry voor de Off-topic :redface: |
All times are GMT +1. The time now is 14:45. |