![]() |
Zo, eindelijk is 'ie klaar! Wel nog even wat kleine dingen aanpakken zoals het afstellen van de spoiler, nog een kleine polijst beurt geven, motorruimte schoonmaken en wellicht de stoot strips er weer op plakken.
Eerst even flink wat kilometers er op zetten. :D Een foto is voldoende vind ik. ;) ![]() |
meer foto's mogen altijd :D ziet er weer goed uit :thumbup:
|
Super Dennis :thumbup:
|
netjes! ...en laat die stootstrips lekker achterwege ;-)
|
Dankjewel jongens! Tof om te horen.
En er komen vast nog wel meer foto's John! |
Keurig hoor !! En stootstrips mogen eraf blijven inderdaad.
|
Mooi geworden hoor!
|
Dankjewel jongens! :)
|
Heb nog een aantal foto's van de Corrado op Volksdub. Was erg blij om de Corrado weer eens te mogen laten zien op een meeting. Ook erg tof om hem op de Special Wheel Edition te mogen neer zetten. :D
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
was je er zondag ook nog? heb m niet zien staan jammergenoeg
|
Ziet er weer goed uit Dennis :thumbup:
|
Dankjewel jongens.
En ik was er zondag ook ja. De Corrado stond voor op het Special Wheels veld dus die heb je eigenlijk niet kunnen missen. |
Erg netjes geworden kerel !!
|
Dankje!
|
auto even staan bewonderen, staat super op de nothelle's heerlijk dikke corrado :thumbup:
|
Dankje John! Je Golf ziet er ook erg goed uit. :)
|
heb em op vd even staan bekijken, erg nette auto! wielen staan erg dik :thumbup:
|
erg mooi geworden dennis mooi je hebben gesproken hebben.;)
|
Dankjewel jongens! Ruurd, het was me weer een genoegen. Blijft leuk om elkaar zo eens te spreken. :)
|
De dag na Volksdub een photoshoot gehad van de Corrado. Foto's zijn gemaakt door de Si Gray Photography op de luchtmacht basis in Weeze. Reden hier van is dat ik de Corrado nu toch wel al een heel eind heb zoals ik een Corrado graag zie en met mijn eigen toestel kun je niet op boksen tegen de kwaliteiten van een professionele fotograaf. :thumbup:
En mooi om op een canvas doek aan de muur te hangen.. :D De eerste is vandaag door Si Gray geplaatst op Facebook. In de loop van deze week, begin volgende week, zal ik de rest mogen ontvangen. More to come dus. :) ![]() |
Corrado is echt super geworden Dennis :thumbup:
Ben benieuwd naar de rest van de foto's |
Gaaf! Ben benieuwd naar de rest van de shoot. Leuke vent ook, Si.
|
Hij zit er weer top uit.. Blijft een mooie wagen..
Kan alleen maar niet wennen aan die velgen, vind t geen gezicht (als jij het maar mooi vindt:)) Maar verder een topauto! Hou m in deze staat |
Quote:
Dit is echt een dikke foto zeg!! :thumbup: |
Dankjewel jongens! VWGolfMk2VW, ik kan het wel begrijpen dat je er niet aan kunt wennen. Het zijn ook gewoon aparte en vreemde velgen. ;)
Zelf ben ik er natuurlijk hartstikke tevreden mee anders had ik ze er al snel onderuit gehaald. :D |
Zo, hier zijn de resterende, 30(!) foto's. En ik ben er onwijs blij mee! Erg tof om nu een stel goede foto's te hebben van de Corrado nu hij helemaal naar wens is. :)
Wel vreemd om je zelf zo te zien zitten in je eigen auto bij de rolling shots. :D ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
heel mooi geworden.
Geschoten met die Rig die hij op zijn achterbumper heeft zitten? |
Hele mooie foto's!
|
Dennis, had je nou echt geen stofzuiger mee kunnen nemen! :D
|
Bedankt jongens!
De rolling shots zijn inderdaad met zijn rig voor achter op de auto gemaakt ja. Erg professioneel hoe hij te werk gaat! En nee Salih, eentje op 12v natuurlijk. Een beetje vuil hoort er ook bij he.. De Corrado wordt gewoon gebruikt. :thumbup: Photoshop het anders maar ff weg. :D |
Quote:
Als ik kon soepen Dennis deed ik het gelijk maar ik heb net zoveel verstand van computers als van koken...... niks dus! :D |
Eén van de mooiste Corrado die ik ooit gezien heb.
En die Nothelle's in 17, mmmhhh.... |
Haha, het is al goed hoor Salih! Veronderschuldig je niet zo joh! Hahaha
Gustave Parking, thanks! Wie weet gaan de Nothelles ooit de bingo in. Inclusief het Nothelle stuurtje. Hier ligt immers nog een setje Eclair wielen die nog naar RS Velgen moeten. :tongue: |
Quote:
:thumbup: |
Super Dennis :thumbup:
|
Heeeele mooie nette auto! Gaaf hoor.
Wat kost eigenlijk zo'n shoot? Wanneer mijn passat zover is zoals ik hem wil hebben wil ik dat misschien ook wel. |
Dankjewel jongens!
JVW77, zo'n shoot kost om en nabij €150. ;) |
:thumbup: voor de info !
|
Geen probleem. Gewoon even Si Gray contacteren tegen die tijd. Het is wel een Engels man dus dat is wat lastiger wellicht. :tongue:
|
Toffe foto`s van een nette Corrado! Maar waar zijn je kentekenplaten?
|
All times are GMT +1. The time now is 03:39. |