![]() |
Superkleur! Voorste remklauwen ook rood maken! :giggle:
|
Wat een mega-project! Wordt een heul dikke Golf!
|
diiiiiiiiik! :cool:
|
Thuis, gaat de hele motorruimte zowieso nog op de schop, wil alles tiptop hebben,en gaat er ook aardig anders uitzien etc
|
Quote:
Voor de zekerheid dan maar even n extra sjorbandje over t dak heen trekken Paul :D |
Motorruimte gespoten met motor erin ?
Motor afgeplakt of is ie er uit geweest ? |
Gewoon netjes afgeplakt, werkt net zo goed
:tu: Weer paar snelle pics van playboy ![]() Rechtsvoor wielrand is vervelend, en blijft maar terug naar buiten komen ondanks kit /klemmen, morgen gaat playboy nog trucje proberen om dat te verhelpen ![]() Skirts zitten er echt super strak op ![]() ![]() Netjes afgewerkt met de speciale sticker, en mijn bijlmerbling editie instaplijsten zitten er ook weer op :tu: ![]() |
Haal gaaf, nu al!
|
Ontzetten dik dit hoor!! Ga je ook naar de wortelzee dit jaar? :D
Zullen die duitsers wel met een bobbel in de broek lopen als deze machine voorbij komt! |
|
Mooi spul weer :D
Houdt t nou eens op? Jij doet in 1 maand waar ik 3 jaar over doe... :D :D |
Echt he johan! Ik maar sparen voor nieuwe meubels hier in huis.
Hij gooit er gewoon in 3 maanden een paar ruggen tegen aan. |
En nog rijdt je een ouwe kutgolf :D
|
Haha ja zo kan je het ook bekijken.
|
Quote:
:D is ook nooit anders geweest met m... Of t nou een golf een citroen een M5 of M3 was, daar ging het altijd ook zo mee.. En de dikke remmen heh, daar heeft ie echt een fetisj voor. Elke auto weer dikke setup erop :thumbup: :cool: |
Denk dat paul gewoon een afgekeurde f16 piloot is. :D
Dus haalt hij de drang voor g-krachten nu met zijn motorvermogen en remmen set-up. |
ik heb kleine piemel.... compensatiedrang noemen ze dat :D
|
Ahhahahahahaha :D
|
Nachthovenier zekers, wel erg mooi geworden
|
Quote:
:thumbup: :D |
Nee, s'nachts branden de lampen juist! Iets met "groene" stroom.
Dus oogsten is een dagtaak hahaha :D |
Quote:
Compensatiedrang is voor homo's :D Ziet er geweldig uit tot dusver, al een filmshoot gepland met die kabouter van sbs6? :D |
Quote:
Je krijgt er weinig kwaliteit voor je prijs hoor.... t kost behoorlijk wat, en de kwaliteit is om te huilen.. :shake: |
'n paar GoPro's erin/-aan hangen en gaan met die banaan, is veel gaver.
|
"Een paar gopro's eraan hangen"
Dingen kosten geen 10tje de stuk he. |
Ik heb wel zon ding... die komt er wel in vant zomer... :D
|
Quote:
Filmshoot is toch ook niet gratis... |
Bij wegmisbruikers is het ook niet gratis, de rekening krijg je altijd iets later :d
|
Tering... :eek:
Wat een mega uber mega vet gaaf ruig droom natte droom vr6 wagen zeg.. Die kleur.. die wielen.. die remmen.. die motor... :cool: |
Wat een geweldige auto! Echt precies zoals ik het zou doen!
|
:postpics:
:postpics: :postpics: |
thx boys
Nou mooie rit terug naar huis gehad, boel vreemde gezichten onderweg, zelfs een boel meetinggangers op de terugweg gespot en genoeg die omgekeerd in de auto zaten :D Hijs echt heel dik geworden, nog even wat kleine dingetjes doen en dan issie top! Kleur is in de zon echt heel gaaf en dat was goed te zien vandaag met het zonnetje, ik heb net nog wat fotos geschoten in de schuur, maar das niets waard. Druk hem morgen wel even naar buiten als ik even bezig ga, morgen vrije dag en zal dan wat pics maken Paulus super bedankt pik, ben er heel blij mee... en wordt een heel dik apparaat :tu: ![]() |
heerlijk meer heb ik niet te zeggen haha
|
Heel gaaf
|
Poeh gaaf geworden Paul, wellicht 20 jahre mistlampen etc erin.
Grt. Maurice |
Kan niet wachten om morgen het topic te openen en de foto's te zien.
Slapeloze nachten krijg ik er van :D (bijna dan he) hahaha |
|
Echt super gaaf geworden dat ding , had ik niet verwacht om eerlijk te zijn.
|
super auto! :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:23. |