Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   Koerier Topic (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=54511)

Oldskool_Ivo 05-08-2012 21:22

gaat er toevallig iemand richting Hamburg ( Duitsland ) in de loop van de komende dagen / weken ?

Tjeerd 08-08-2012 19:53

Vag-fest ----->zeewolde/utrecht

Is er iemand die voor mij een schroefset op wil halen tijdens VAGFEST? En deze mee wil nemen naar het midden van Nederland?

Erik Baas 14-08-2012 14:06

Ik ga a.s. donderdagmiddag 16 aug. van Hoorn (NH) naar Baflo (boven Groningen), met een Golf II zonder rechterstoel en achterbank; zou op de heenweg dus het een en ander mee kunnen nemen. Terug heb ik grote stukken aan boord, dus alleen ruimte over voor wat klein spul.

Johan-dtc 18-08-2012 18:06

iemand die in de buurt van doetinchem komt en dan doorrijdt naar MIVW en eventueel plek heeft voor 4 schone velgen met banden?

vandaag of morgen?

Tjaap 18-08-2012 19:26

En die velgen zouden naar mij moeten.

Sinaasboom 18-08-2012 21:08

Ik rij wekelijks Sittard - Vught - Sittard en Sittard - Horst - Sittard, dus mocht er evt. iets mee moeten laat maar iets weten!

Ebut 04-09-2012 22:04

Zaterdag ben ik 's ochtends in de omstreken Lisse en Poeldijk.
In de namiddag/avond in de Achterhoek, omgeving Haaksbergen.

Damwoude - Lisse / Poeldijk - Haaksbergen - Damwoude.

Als er nog wat mee moet hoor ik het wel.

Kootje74 17-09-2012 15:20

Komt er komend weekend iemand van Friesland naar het zuiden voor de Parkstad meeting, die nog plaats heeft voor een frontje voor mijn Jetta?

Groeten,
Ko

JeeWee 25-09-2012 06:49

Ik heb nog een setje velgen in Enschede liggen en die moeten naar het noorden, zwolle / steenwijk zou al een stuk helpen maar uiteindelijk moeten ze richting Garijp, ligt tussen Drachten en Leeuwarden.

alvast bedankt voor de hulp

Ebut 25-09-2012 08:59

Quote:
Originally Posted by Kootje74
Komt er komend weekend iemand van Friesland naar het zuiden voor de Parkstad meeting, die nog plaats heeft voor een frontje voor mijn Jetta?

Groeten,
Ko

Word binnenkort geregeld :thumbup:

Steilheck 25-09-2012 20:43

Iemand die via/van Maashees richting Haarlem/Amsterdam komt een keer of zo op korte termijn?

Gaat om een nokkenasje :)

Tiefleger 25-09-2012 20:59

Quote:
Originally Posted by JeeWee
Ik heb nog een setje velgen in Enschede liggen en die moeten naar het noorden, zwolle / steenwijk zou al een stuk helpen maar uiteindelijk moeten ze richting Garijp, ligt tussen Drachten en Leeuwarden.

Zijn het velgen met banden of zonder.
Ik begin namelijk volgend week bij mijn nieuwe werkgever in Steenwijk en ik verblijf de eerste week in een hotel, ik weet alleen niet welk hotel ze voor mij geboekt hebben.

Rinus66 29-09-2012 14:18

Quote:
Originally Posted by JeeWee

Mocht Enschede-Haarlem wel lukken voor iemand dan zorg ik wel dat ze in Garyp komen.

SpeedieD 29-09-2012 16:54

De verkopende partij reageert niet meer hoorde ik van de week van Jeewee....

Ebut 04-10-2012 23:27

Komende zondag [7 oktober] rijd ik van noord Friesland via Breda naar Stein / Heerlen / Kerkrade.
Heenreis lig ik redelijk vol dus kan niet al te veel meer meenemen. Terugreis ben ik leeg, dus als er iets of iemand mee moet is het dan geen probleem.

Kootje74 08-10-2012 11:53

Quote:
Originally Posted by Ebut
Word binnenkort geregeld :thumbup:

Bedankt Ebut! Super gegaan :thumbup:

Ebut 08-10-2012 11:55

Quote:
Originally Posted by Kootje74
Bedankt Ebut! Super gegaan :thumbup:

Met alle plezier! Als je nog eens wat hebt hoor ik het wel :thumbup:

T.C.Z.L 08-10-2012 12:00

Quote:
Originally Posted by Ebut
Komende zondag [7 oktober] rijd ik van noord Friesland via Breda naar Stein / Heerlen / Kerkrade.
Heenreis lig ik redelijk vol dus kan niet al te veel meer meenemen. Terugreis ben ik leeg, dus als er iets of iemand mee moet is het dan geen probleem.

Bedankt Ebut! :thumbup:

De Pul 08-10-2012 22:11

komt er nog iemand uit zuidholland[regio haastrecht] richting flevoland,of andersom?
gaat om een setje wielen,moeten vanaf urk naar haastrecht.

Erik Baas 08-10-2012 22:27

Ik ga morgenmiddag (dinsdag 9 oktober) van Hoorn naar Utrecht en terug (Golf 2); zou wat spullen mee kunnen nemen.

All times are GMT +1. The time now is 10:00.