![]() |
Is mooi ja...maar wel van het nieuwe type TT..gaat niet passen :)
|
ziet er bekent uit! wel al wat keertjes gespot hier in de omgeving nice ding!
|
Zou best kunnen ja...rij er elke (werk) dag mee van 's-Gravenzande naar Naaldwijk...en weer terug natuurlijk (wel zo gezellig voor thuis):)
|
idd wel zo gezellig ja, woon zelf ook sgravezande ;) vandaar al x aantal keren gespot. ben zelf voorlopig nog een paar maande vw loos maar in maand of 4 ook te spotte :P
|
Mooie TT en super interieur
|
De BBS-en staan te koop...kon het niet laten om weer eens andere wielen te kopen...:)
Foto's volgens als ze eronder zitten.....(hint: 2-delig,9x19) |
blijft ook aan de gang die chris ...
hoop niet dat het besmettelijk is hier op het dorp want na ollie koopt ook chris nu om de 3 maanden andere velgen :screwy: :D :D :D |
waar blijven die foto's dan?
ben benieuwd |
Foto's!
|
Foto's :)
Nu dus een set 9x19 Bentley velgen eronder...vanmiddag nieuwe Dunlops met de maten 215-35-19 laten monteren..Sleept nergens aan...dus echt proberen de TT nog verder te laten zakken...en anders toch maar 'sparen' voor air... |
Ziet er super uit Chris, je weet wel wat mooi is hé ;) :D
|
dik,maar waarom weer een originele motorkap?
ik vond die andere wel cool eigenlijk....;) |
Dik! En vind deze motorkap er mooier op staan:)
|
Dammm wat een dikke tt is dit !!
|
da's een erg dik set hoepels, worden de harten nog een ander kleurtje?
|
Nee,harten blijven zoals ze zijn...de TT zelf een andere kleur..is wel iets waar ik nog steeds mee in mn gedachten loop..
|
Die man die móet ook wat te spuiten hebben hè...
:D |
staat wel super die wielen Chris.
motorkap toch maar weer er terug op gezet? |
De originele kap zit er alweer een klein jaartje terug op.....de verlengde kap vond ik zelf erg mooi staan..maar paste niet meer bij de plannen die ik met de TT heb.
|
ziet er goed uit man! rij binnekort wel is op de tomos achterlangs om ze irl te bewonderen :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:08. |